Vierailija

http://www.mtv3.fi/ohjelmat.shtml/kotimaiset/selviytyjat_suomi/uutiset/1...

Selviytyjissä kilpaileva Heini Pitkänen sai kokea yhden elämänsä onnellisimmista hetkistä pian ohjelman kuvausten jälkeen.

Heini Pitkänen oli etukäteen huolissaan Malesiaan lähdöstä – miltä pitkä ero hänen avopuolisoonsa Ullaan tuntuisi? Selviytyjien kuvausten jälkeen Heinillä oli edessään yksi elämänsä onnellisimmista hetkistä: hän ja Ulla menivät naimisiin. Häitä juhlittiin elokuun alkupuolella.

– Häät olivat ihan täydelliset, Heini hymyilee.

Heti kilpailun jälkeen pariskunta kuitenkin joutui pienimuotoiselle törmäyskurssille.

– Suomeen paluuni jälkeen olin kuulemma kummallinen kuukauden verran. Vaimokin alkoi häiden lähestyessä jo pelätä, että kenen kanssa hän on oikein menossa naimisiin, Heini nauraa.

– Reissun jälkeen olin vähän eri ihminen ja mulla oli erilainen ajatusmaailma. Kun kaksi erilaista ihmistä kohtasivat, niin tuli törmäyskurssi. Myöhemmin sulauduimme kuitenkin takaisin yhteen.

Jälkikäteen ajateltuna Heinin Selviytyjät-rupeama vaikutti kaksikon suhteeseen pelkästään positiivisesti. Heinin tunteet vaimoaan kohtaan vahvistuivat.

– Normaalissa arjessa elää toisen kyljessä kiinni, mutta kun katsoo vähän kauempaa, asiat näkee eri kantilta.

Molemmat odottavat ohjelman alkamista mielenkiinnolla, sillä Heinin vaimo Ullakin oli hakenut Selviytyjiin mukaan.

– Ullan mielestä on todella hienoa, että pääsin mukaan ohjelmaan. Hän olisi itsekin halunnut päästä kokemaan sen kaiken, Heini hymyilee.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat