Toisenlaiset frendit

Vierailija

Mainio ohjelma !
Itsekkin vammaisen lapsen äitinä olen todella iloinen teidän ohjelmastanne. Hyvä raottaa verhoa ja näyttä muillekkin elämänne arkea ja juhlaa. Monet ovatkin huomanneet miten sydämellisiä olette, ja raja-aitoja on rikottu. Voikun joutaisi Niinistä käymään näyttäisi ihan tasavallan taholta, että kaikki ihmiset on samanvertaisia t. Tarja

Kommentit (7)

Vierailija

Toisenlaiset frendit ovat TV:n ohjelmiston parhaasta päästä. Pyrin katsomaan joka lähetyksen. Tulee niin hyvä olo pitkäksi aikaa jälkeenpäin vielä.
Voisin hyvin odottaa Niinistön taholta yllätystä. Ainakin kovasti toivon.
Terkkuja
gastella.

Vierailija

Toisenlaist frendit on todella hyvä ohjelma,ite kun kasvoin siskon rinnalla siihen tottu ettei sitä ajatellut muuksi kuin siskoks. Ainut mistä mulle on jäännyt katkeruus vanhempia kohtaan enkä anna anteeksi vaikka ovat kuolleet.Minä en saannut olla muiden kanssa jos sisko ei ollut mukana ja toiset ei sitä hyväksynyt.Minusta tuli hyvin ujo ia arka ja kyllähän mua pilkattiin koska yhden vuoden kävin siskoni kanssa koulua.Kerrankin sisko otti lisää ruokaa mutta sitten kaasi osan takas ,no se oli pilalla.Kyllä mua pilkattin no siihen loppui siskon koulu.Äiti käänsi asian niin että ne kadehtii
sua niin.Sitten alkoi sinä hoidat siskos kun he kuolee olin 7v ,tätä kuulin aikuiseksi asti.Voi ei se ollut eka kerta kun äiti teki kuolemaa jos en totellut.nyt yli kuuskymppisenä olen alannut oireileen ,olin vähän aikaa aviossa sain lapsia,mies ei voinnut ymmärtää isän velvolisuus hän taas oli kaikkien sukulaisten hoivaama.Sitten yksin vein lapset aikuiseksi niillä taidoilla jota ei ollut.yks lapsista on kuollut. minä pidän siskoani säännöllisesti ei siinä mitään se on isosisko .muut olettaa näin eivätkä juuri tapaa koska he kuuli että sä hoidat ,nuo hoitokodit on ihania siellä ohjataan sisko voii hyvin.Olen hyvin yksinäinen arka vieläkin .Siksi ihailen vanhempia kun heillä on nykyajan tiedot ja ei jätä perinnöks vammaista.No äiti oli narsissi kaikissa muodossa isä luulotautinen mustasukkainen.onneksi lapsenlapset menestyy ja siskoni on tärkeä aina kesäkokkaus päivä jossa sisko häärii ja opettaa nuorempia.Voi kun hän onet monet kerrat mua opastanut maalamisessa ja mitä pitää ostaa.Sitten kun hän voittaa lotossa hän ostaa ei hän veikkaa koskaan seuraa kaikkia siksi välillä yllättyy ja miettii osaako hän lukea ja ymmätääkö kieliä ei ainakaan todettu.
Oho tulipas pitkä.illan jatkot

Vierailija

Surullista ettei äitisi kunnioittanut eikä ymmärtänyt sinua. Kohtelikin erittäin töykeästi. Ihana, että sinulla on
omia lapsia olet kuitenkin heidät juuri niin hyvin kasvattanut kun olet kyennyt. Ja varonut tekemästä samoja virheitä, joista itse olet lapsena saanut kärsiä. Ehkäpä ei äidilläsikään ollut hyvät lähtökohdat kun sai teidät. olihan sotaa ja kaikenlaista kurjuutta ja turvattomuutta. Toki ihmisen pitää yrittää kasvaa henkisestikin oikeudenmukaiseksi ja empaattiseksi. Äitisi taisi kovasti pelätä vammaisen lapsensa puolesta miten pärjää yksin ja sinulle jäi valtava vastuu
hyvä, että todellakin on palveluasuntoja ja jokainen voi päättä mikä on juuri hänelle paras hoitomuoto. Omaishoitajanakin apuna on päiväkeskukset ja lomapaikat. Ihana,että teillä on noin lämpimät välit ja rakastatte toisianne t. Tarja

Vierailija

Minun äitini oli juuri samanlainen kun sinun. Vaikka oliin oikeassa ei koskaan äiti sitä myöntänyt.Suuttua ja riidellä ei saanut. Heti oli äiti, että nyt minä kuolen. Näkyä saatiin vaan ei kuulua ei kai aina näkyäkkään. Siskoni sanoi kerran kun äiti vaaan itselleen vaatteita lapsilisärahoilla osti, että rahat kuuluu lapsille.Vaatteita ja ruokaa. Niin äiti sanoi, että minähän teidät hoidan eli on palkka siitä. no sen kouluvuoden oli siskoni jokapäivä samoilla vaatteilla koulussa puolihame ja villatakki pakkastakin oli ja lumisateella tiet auraamatta. Meillä lapsilla oli monta eri isää ja äiti laittoi isien mukaan meidät paremmuus järjestykseen. Ei meitä halittu ei hellitty, mutta ei myös kasvatettu.Hyvät välit meillä sisaruksilla on. Kyllä meillä kaikilla on huonomuudentunteita ja masennuksia. Äiti vieläkin lellitään saa joka juhla meiltä kauneinpia kukkiia ja muulloinkin kaikkea. Itselläni on jo lapsia olen neuroottisen tarkka, että saavat tasapuolisen kohtelun. Nauravatkin ja sanovat ettei sun äityli ihan noin tarvii olla. Meillä saa myös riidellä ja tapella sitten vaan sovitaan. Osaan pyytää ja antaa anteeksi äitini ei ole ikinä mitään pyytänyt anteeksi. Olen kauhia hellimään ja halimaan mies ehlkä vähän juronpi. Ihan tavallista arkea eletään, ehdin kuuntelemaan ja keskustelemaan lapsieni kanssa.Nytkin äitini ajattelee etten minä nyt mikään äiti. Tokihan hän on paras.Olen kyllä jo kauan sitten antanut äidilleni kaiken anteeksi. Koen sen painolastina pois harteiltani. Jokainenhan tekee virheitä ja usein nämä ongelmat menee sukupolvien ketjussa eteenpäin jos niitä ei katkota eikä opita vanhoista ja muuttaa suuntaa uuteen. Toivon että lapseni olisivat ehyenpiä ainakin ovat rakkauteni saaneet. Minulla on myöskin usko Jumalaan ja hänen armoonsa. Olen vaikeuksien kautta saanut lempeyttä ja kärsivällisyyttä. Ja tiedän rakkaus parantaa. äityli

Vierailija

Toisenlaiset Frendit on aivan loistava ohjelma! Antaa todella aihetta ajatteluun. Itse olen aina ajatellut tämän vakio setin, että erilaisuus on rikkautta jne. Mutta nyt olen katsonut tätä ohjelmaa, niin se on räjäyttänyt tajuntani. Ohjelma on herkkä, hauska ja täällä ns. normaalien arjessa viipottavalle myönnän rehellisesti; Olen hieman kateellinen frendeille. Frendit ovat sydämellisiä, ymmärtäväisiä, ihania, huumorintajuisia, aktiivisia aikuisia ihmisiä. Tulen aina hyväntuuliseksi kun katson ohjelman!! Ymmärrän tietenkin sen, että yhtälailla frendeillä on samat arjen murheet kuin meillä katsojillakin. Mutta silti ihan jäätävän hyvä sarja.

Nim.merkillä FANITAN ehdottomasti Kataa!!!

Vierailija

Nyt on alkanut uudet jaksot toisenlaiset frendit ohjelmassa Aivan ihana jakso tänään kun Mikko pääsi veljensä kanssa vihdoin viimein Sauli Niinistöä tapaamaan Ihana että presidentti otti hänet vastaan Aina olen Saulia pitänyt kansanläheisenä miehenä ja tasa-arvoa kannattavana Ihana että sellainen demokratian kauttamies johtaa maatamme Vaan paljon paljon enemmän valtaa pitäisi Pressalla olla Olisi jo tämäkin hallitus jo kauan sitten kaatunut ja luulen että muita hyviä asioita olisi tapahtunut rikkaitten veroitusta nostettu ja tuloraja lapsilisiin laitettu

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat