Luomiapraksia

Vierailija

Löytyykö täältä henkilöitä joilla on luomiapraksia eli blebarospasmi en jaksa papereista etsiä tuon pasmin oikeinkirjoitus asua joten siihen älkää puuttuko .Siis etsin henkilöitä joilla on tälläinen sairaus ja jotka saavat siihen botoksi injektiohoitoa.Minulla on ollut jo n.viisi vuotta ensimmäisistä oireista jotka tuli hiipien nyt hoitoa saan vaihtelevalla menestyksellä nyt taas viimmeiset kaksi viikkoa ennen hoitoa ovat olleet tosi vaikeita.Kirjoitelkaa oletteko saanut riittävää hoitoa ja kuinka vaivanne todettiin.

Kommentit (3)

Vierailija

Sinulla on siis Dystonia? Ota yhteyttä Dystoniayhdistykseen jonka tiedot saat netistä Googlaamalla. Vertaistukea ko. sairaudelle löytyy varmasti. Alueelliset kerhot kokoontuvat kuukausittain ja sinne otetaan mielellään uusia harvinaisempia dystonian muotoja sairastavia. Dystonia on neurologinen, harvinaisiin lukeutuva sairaus.
Tsemppiä Toivoo kohtalotoveri

Vierailija

Siis Löytyykö Keskustelu kumppania LUOMIAPRAKSIAA sairastavista .Pääasiassa tarkoitin etsiä tätä kautta kohtalotovereita en aio liittyä mihinkään yhdistykseen syystä että asun syrjäseudulla ja matkat ovat pitkiä .Olin juuri maaliskuun eka päivänä botoksi-injektiossa viimmeiset kaksi viikkoa olivat tosi vaikeita.Viellä kuitenkin olen saanut ajokorttinikin säilyttää vaikeimpina aikoina tosin täytyy välttää autolla ajoa.Nyt kiinnostais kuinka sairautenne on löytynyt minulla kesti useita vuosia viimmein kävin yksityisellä neurologilla joka ohjasi jatkotutkimuksiin.Kirjoitelkaa minkälainen vointinne on ja saatteko riittävää hoitoa sekä löytyykö yksityiseltä puolelta pistosten antajaa.Entäs ulkomailta esim.ESPANJASTA.

Vierailija

Eikö todella ketään luomiapraksiaa sairastavaa löydy keskustelemaan onko niin harvinainen sairaus.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat