Viinitarhan keisari

Vierailija

TV:ssä alkoi eilen jo aiemmin esitetty sarja Viinitarhan keisari (saattaa olla myös Viinitlan....en muista varmuudella).
Tulee kakkosella ennen yhdeksää aamulla. Laitan sen tallennukseen koska tulee aikaan jolloin olen töissä.
Katsoin sen myös vuosi sitten, pidin kovasti. Siinä on kyse sukupolvenvaihdoksesta ja ihmissuhteista pikkukaupungissa Itävallassa. Kivat maisemat myös.

Kommentit (3)

Vierailija

Lainaus:

TV:ssä alkoi eilen jo aiemmin esitetty sarja Viinitarhan keisari (saattaa olla myös Viinitlan....en muista varmuudella).
Tulee kakkosella ennen yhdeksää aamulla. Laitan sen tallennukseen koska tulee aikaan jolloin olen töissä.
Katsoin sen myös vuosi sitten, pidin kovasti. Siinä on kyse sukupolvenvaihdoksesta ja ihmissuhteista pikkukaupungissa Itävallassa. Kivat maisemat myös.

Se on kuitenkin Viinitilan keisari.

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

Se on kuitenkin Viinitilan keisari.

Ihan kiva, positiivinen sarja.Kauniita maisemia.

Vierailija

Podin influenssaa runsaan viikon ajan, olin sairaslomalla. Viinitilan keisari tuli katsottua TVstä päivittäin eli silloin kun se tuli (arkisin).

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat