Aloita uusi keskustelu Edellinen ketju Seuraava ketju Sana on vapaa Eläke, laki ja oma talous Terveys Matkat Mummot Runot Piha & puutarha FacebookTwitterWhatsApp Tykkää (2) Tallenna Add a discussion Keskustelun etusivu | Sana on vapaa Kaljatreffit Kaljatreffit Vierailija klo 17:28 | 28.2.2013 Nyt kaikki kaljan- ja oluenystävät treffeille mukaan. Onko kannatusta? Vastaa Ilmoita asiattomaksi Kommentit (2) juuli Seuraa 1/2 | klo 17:44 | 28.2.2013 . . . Tähän ei uskalla kukaan vastata. Vaan minäpä uskallan. Kyllä silloin tällöin pari lonkeroa on poikaa. . Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi 2/2 | klo 19:32 | 28.2.2013 Hyvän vahvan tuopin ääressä viihtyy useamminkin. Mutta ei minä Seinäjoelle tai Kiteelle asti kaljanhakuun lähde. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi Sisältö jatkuu mainoksen alla Sisältö jatkuu mainoksen alla Keskustelun etusivu | Sana on vapaa Alueen etusivulle Kirjaudu tai rekisteröidy kommentoidaksesi Keskustelun etusivu | Sana on vapaa Aloita uusi keskustelu Edellinen ketju Seuraava ketju Sana on vapaa Eläke, laki ja oma talous Terveys Matkat Mummot Runot Piha & puutarha
juuli Seuraa 1/2 | klo 17:44 | 28.2.2013 . . . Tähän ei uskalla kukaan vastata. Vaan minäpä uskallan. Kyllä silloin tällöin pari lonkeroa on poikaa. . Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi
2/2 | klo 19:32 | 28.2.2013 Hyvän vahvan tuopin ääressä viihtyy useamminkin. Mutta ei minä Seinäjoelle tai Kiteelle asti kaljanhakuun lähde. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi
.
.
.
Tähän ei uskalla kukaan vastata. Vaan minäpä uskallan. Kyllä silloin tällöin pari lonkeroa on poikaa.
.
Hyvän vahvan tuopin ääressä viihtyy useamminkin. Mutta ei minä Seinäjoelle tai Kiteelle asti kaljanhakuun lähde.