Kirja autiolle saarelle

Vierailija

Mikä on se kirja mistä et millään luopuisi, kirja jonka ottaisit mukaan autiolle saarelle?

Kommentit (15)

Vierailija

Lainaus:

Mikä on se kirja mistä et millään luopuisi, kirja jonka ottaisit mukaan autiolle saarelle?

Sellaista kirjaa minulla ei ole.

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

Sellaista kirjaa minulla ei ole.

Minullapa on . Ja se on Sinuhe. Kulunut ja luettu, ainakin kerran vuodessa luen sen aina uudelleen.
Kirjan arvostus kulkee suvussa, tyttäreni luki sen jo alta kymmenvuotiaana.

Vierailija

Jos aivan oikeasti sinne autiolle saarelle JOUTUISIN,niin Raamattu olisi oikea kirja.

Vierailija

Ottaisin mukaan Jean M. Untinen-Auelin Maanlapset-kirjasarjan.
Se on eloonjäämisopas ja ensimmäisen kirjan nimihän on Luolakarhun glaani.

Vierailija

Mitenköhän autiolta saarelta pääsisi pois? Mitenköhän autiolle saarelle joutuu ja voi viellä miettiä, minkä kirjan sinne ottaisi mukaan? Toisaalta autio saari voisi olla vain eräänlainen ilmaisu.
Aikoinaan, kun lasten kanssa lähdin kesäksi "autiolle saarelle", eli kesämökille saaristoon, varustauduin kesälukemisella. Onneksi oli mahdolllisuus lähteä veneellä läheisiin kirjastoihin, joten tämä ratkeaisi mukavasti.
gastella

Vierailija

Lainaus:

Mitenköhän autiolta saarelta pääsisi pois? Mitenköhän autiolle saarelle joutuu ja voi viellä miettiä, minkä kirjan sinne ottaisi mukaan? Toisaalta autio saari voisi olla vain eräänlainen ilmaisu.
Aikoinaan, kun lasten kanssa lähdin kesäksi "autiolle saarelle", eli kesämökille saaristoon, varustauduin kesälukemisella. Onneksi oli mahdolllisuus lähteä veneellä läheisiin kirjastoihin, joten tämä ratkeaisi mukavasti.
gastella

Minä olen ollut kerran autiolla saarella aivan yksin.
Suomenlahden ulkosaaristossa pienellä saarella joka oli pikemminkin luoto, saarella oli vain muutama lyhytkasvuinen puu ja pieni mökki kallion kyljessä.
Syyskuun loppu ja syysmyrskyjen aika.
Tuuli riepotteli mökin kattoa ja ulvoi nurkissa, minä luin otsalampun valossa, ei se kirja tainnut Sinuhe olla.

Vierailija

Jos olisin autiolla saarella, kaikki olis minun, taivas ja maa, huolet kaukana mantereella; ah, ilosta, onnesta, vapaudesta liitelisin kalliolla ja vetten päällä. Mitä lukisin? Vanhoja, vanhoja, satukirjoja tietenkin.

Vierailija

Lukisin taas, tai paremminkin
seurustelisin itseni kanssa lukien Shere Hiten..Hite-raporttia.

Vierailija

Yritän kaikin tavoin säästyä joutumatta autiolle saarelle. m¨Mitäpä minä siellä tekisin, olen seurallinen henkilö. En halua myöskään hylätä läheisiäni.

Vierailija

Lainaus:

Ottaisin mukaan Jean M. Untinen-Auelin Maanlapset-kirjasarjan.
Se on eloonjäämisopas ja ensimmäisen kirjan nimihän on Luolakarhun glaani.

Luolakarhun klaani.

Vierailija

Lainaus:

Ei ole mulla sellaista kirjaa mistä en luopuisi millään, enkä usko, että oikeesti on kellään, tarpeeksi lyödään €uroja nippuun varmaan luopuu jokainen kirjasta kuin kirjasta.
Autiolle saarelle tuskin valitaan tavaroita etukäteen, ja jos siihen on tilaisuus, sinne voisi valita jo paljon hyödyllisempääkin.

Vierailija

Autiolle saarella en halaja, mutta jos sellaiselle joutuisin, haluaisin että mukana on vene eikä kirja. Veneellä pääsee pois saarelta.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat