Miten selviät kiperistä tilanteista?

Vierailija

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Lainaus:

Nauran makeasti jos muu ei auta.

Nauru on hyvä, juu - sillä selviää monista kiperistä tilanteista, ainakin vähemmällä kuin harmistumalla tai hermostumalla.
Joskus käytän korkeaa ikääni tekosyynä, syytän hidasta ajatuksenjuoksua, huonoa näköä, kuuloa, muistia.
Koetan hymyillä herttaisesti ja katsoa nätisti silmiin. Harva enää sen jälkeen kehtaa moittia mummelia.

Vierailija

Liittyykö tämä nettiet:n uudistukseen? :)) Katsotaan, kuka saa jäädä ja ketkä potkitaan pois. Ei tarvitse mennä. Minulle on tehty äö-testi ja todistuskin,jos täytyy tänne kiikuttaa.:))

suvipäivä
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Minä en selviä ollenkaan kiperistä tilanteista. Minä vaan aina jatkan jankutusta. Väitän vastaan senkuin kerkiän. Kun minä olen kuitenkin aina oikeassa. Muitten mielipiteillä ei ole mitään merkitystä. Jos eivät usko, alan haastaa riitaa ja rupean haukkumaan henkilökohtaisesti julkisilla palstoilla, niinkuin nyt täälläkin. Mikäs minun on ollessa kun minä saan täällä tehdä mitä minä haluan. Saan kannatusjoukkoja ja vihamies-naisjoukkoja. Ne sitten kiivaasti tappelevat keskenään minun puolestani ja vastaan. Itsekin heitän bensaa liekkeihin sopivassa balanssissa. Joskus keittää yli niin että minä siirryn vallan toiselle planeetalle. Siellä onkin minun turvapaikkani. Ja hetken päästä taas aloitan vaikkapa vuosia vanhojen asioitten kaivelun julkisesti. On niin ällistyttävän ihanaa riidellä ja torailla kaikkien kanssa. Vähän joka asiasta. Hehheh, joku sanoikin, että missä minä, siellä kahakka - aina. No voihan siinä totuudensiemen ollakin, mutta en kyllä piruuttanikaan myönnä. Tämä tästä tällä kertaa. Jollen kohta taas ala noita eräitä kirjoittajia mollata. Minua kyllä pitää kehua joka käänteessä, muuten alkaa kahinat. Kun minun täytyy saada olla esillä. Ymmärrättekö: Esillä. Koko ajan. Joka paikassa. No niin, tämä tästä sitten. Koettakaa nyt käsittää asian ydin.

Vierailija

Lainaus:

Minä en selviä ollenkaan kiperistä tilanteista. Minä vaan aina jatkan jankutusta. Väitän vastaan senkuin kerkiän. Kun minä olen kuitenkin aina oikeassa. Muitten mielipiteillä ei ole mitään merkitystä. Jos eivät usko, alan haastaa riitaa ja rupean haukkumaan henkilökohtaisesti julkisilla palstoilla, niinkuin nyt täälläkin. Mikäs minun on ollessa kun minä saan täällä tehdä mitä minä haluan. Saan kannatusjoukkoja ja vihamies-naisjoukkoja. Ne sitten kiivaasti tappelevat keskenään minun puolestani ja vastaan. Itsekin heitän bensaa liekkeihin sopivassa balanssissa. Joskus keittää yli niin että minä siirryn vallan toiselle planeetalle. Siellä onkin minun turvapaikkani. Ja hetken päästä taas aloitan vaikkapa vuosia vanhojen asioitten kaivelun julkisesti. On niin ällistyttävän ihanaa riidellä ja torailla kaikkien kanssa. Vähän joka asiasta. Hehheh, joku sanoikin, että missä minä, siellä kahakka - aina. No voihan siinä totuudensiemen ollakin, mutta en kyllä piruuttanikaan myönnä. Tämä tästä tällä kertaa. Jollen kohta taas ala noita eräitä kirjoittajia mollata. Minua kyllä pitää kehua joka käänteessä, muuten alkaa kahinat. Kun minun täytyy saada olla esillä. Ymmärrättekö: Esillä. Koko ajan. Joka paikassa. No niin, tämä tästä sitten. Koettakaa nyt käsittää asian ydin.

Näin se on. Kirjoitteluohjeet on tehty vain nostattamaan hankalan kirjoittajan adrenaliini oikealle tasolle. Näppiksellä päähän sinua ja vähän päin naamaakin. Äläkä yritä valittaa, tai...!

Vierailija

Tämä on helppo keino selviytyä, jos osaa. Ainakin elokuvissa stadilaiset viheltelee. Kuinkahan oppisin vielä?

Vierailija

Älä ole turhan vaatimaton, vaikkakin vaatimattomuus kaunistaa.Nautin, kun katselen riehumistasi ja ikuista jankutustasi täällä. MUTTA, minulle et pelleile eikä mitään henkilökohtaisia paljastuksia.
MUISTA SE!

Vierailija

Lainaus:

Muuan vanha sanonta:" Älykäs selviää tilanteista joihin viisas ei edes joudu".

Tuo onkin hyvin sanottu.

Vierailija

Kysymykseen vastaan yleensä riittää kun rattia kääntää vastapäivään ja kun on etuveto kaasu pohjaan.

suvipäivä
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Lainaus:

Lainaus:

Älä ole turhan vaatimaton, vaikkakin vaatimattomuus kaunistaa.Nautin, kun katselen riehumistasi ja ikuista jankutustasi täällä. MUTTA, minulle et pelleile eikä mitään henkilökohtaisia paljastuksia.
MUISTA SE!

Kyllä huomaa että ollaan vanhusten keskustelupalstalla. Päät ovat jo pehmenneet ja meno on kuin suoraan lastentarhasta.

:D :D :D
Niin, asiaan. Minä en yleensä joudukaan kiperiin tilanteisiin. Ei tarvitse siten niistä selvitäkään.
Suhtaudun kaikkiin ihmisiin kunnioittavasti, enkä aiheuta kenellekään pahaa mieltä.
Samoin toivon muittenkin käyttäytyvän.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat