Mikä lehti ja sen netti-versio sopiva minulle?

Vierailija

Heippa vaan, olen 53-vee nuori naisenalku, ja jotenkin vaan tuntuu, että tämä väki täällä on liian vanhaa seurakseni. Mikä lehti siis olisi sopiva vähän päälle viisikymppisille, missä olisi meidän ikäistemme kirjoituksia, asioita, palstoja, kannanottoja ym? Eläke-ikäiset kun ovat toivottoman vanhanaikaisia mielipiteinenn, halajavat nähdä vanhoja Suomi-filmejä, ovat imeliä, ja Jumala-etsinnöissään vanhakantaisia. Olenko väliinputoaja? Terveisin farkkukansa

Kommentit (11)

Vierailija

Kukaan ei siis vastaa, kiitos vaan! Tämä selvittää sen, että olette siis imeliä ka...ja, kiitos vaan! :(

Vierailija

Lainaus:

Kukaan ei siis vastaa, kiitos vaan! Tämä selvittää sen, että olette siis imeliä ka...ja, kiitos vaan! :(

Aloita Aku Ankasta ja yritä opetella analysoimaan vanhoja kotimaisia elokuvia. Hyvin moderni ajatus on, että ihminen ilman historiaa on ihminen ilman muistia. Älä kuvittele itsestäsi liikoja.

Vierailija

Lainaus:

Heippa vaan, olen 53-vee nuori naisenalku, ja jotenkin vaan tuntuu, että tämä väki täällä on liian vanhaa seurakseni. Mikä lehti siis olisi sopiva vähän päälle viisikymppisille, missä olisi meidän ikäistemme kirjoituksia, asioita, palstoja, kannanottoja ym? Eläke-ikäiset kun ovat toivottoman vanhanaikaisia mielipiteinenn, halajavat nähdä vanhoja Suomi-filmejä, ovat imeliä, ja Jumala-etsinnöissään vanhakantaisia. Olenko väliinputoaja? Terveisin farkkukansa

Olet ainakin uusavuton tuon tekstin perusteella, moiiii........?

Vierailija

Lainaus:

Aika hassua, että kysyt meiltä toivottoman vanhanaikaisilta eläkeläisiltä neuvoa. Vitsi kai tuo olikin, eihän kukaan tosissaan noin yksinkertainen ole.

Vierailija

Lainaus:

Joko alkaa tissit riippua ?

Vierailija

Lainaus:

Heippa vaan, olen 53-vee nuori naisenalku, ja jotenkin vaan tuntuu, että tämä väki täällä on liian vanhaa seurakseni. Mikä lehti siis olisi sopiva vähän päälle viisikymppisille, missä olisi meidän ikäistemme kirjoituksia, asioita, palstoja, kannanottoja ym? Eläke-ikäiset kun ovat toivottoman vanhanaikaisia mielipiteinenn, halajavat nähdä vanhoja Suomi-filmejä, ovat imeliä, ja Jumala-etsinnöissään vanhakantaisia. Olenko väliinputoaja? Terveisin farkkukans

a

Olen vasta 76-v. äijä. Saattaisit hyvin kelvata,jos olisit fiksumpi ja hyvän näköinen. SuFi-leffaan sitten mentäis.

Vierailija

Lainaus:

Olenko väliinputoaja? Terveisin farkkukansa

Jokainen voi väliin pudota junasta, mutta se on vain noustava taas raiteille. :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat