Aloita uusi keskustelu Edellinen ketju Seuraava ketju Sana on vapaa Eläke, laki ja oma talous Terveys Matkat Mummot Runot Piha & puutarha FacebookTwitterWhatsApp Tykkää (1) Tallenna Add a discussion Runo: Kohti kevättä klo 16:07 | 28.2.2013 Runo: Kohti kevättä Kommentit (3) 1/3 | klo 10:12 | 8.3.2013 Oikein hyvä Runon teksti tukee kuvan kerrontaa.Ainakin minulle välittyi harmonia ja levollinen mieli. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi 2/3 | klo 13:20 | 9.3.2013 Hei runojen ystävät ! Tänä iltana radio Yle1:llä klo 19 alkaen ohjelma "Tämän runon haluaisin kuulla". Se on ollut ennenkin ja sinne saa soittaa ja toivoa omaa suosikki runoaan. Täällähän on paljon runo-ihmisiä - fanitetaan sitten yhdessä niitä. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi Sisältö jatkuu mainoksen alla Sisältö jatkuu mainoksen alla 3/3 | klo 14:45 | 11.3.2013 Lainaus: Oikein hyvä Runon teksti tukee kuvan kerrontaa.Ainakin minulle välittyi harmonia ja levollinen mieli. Olen samaa mieltä. Kevät Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi Kirjaudu tai rekisteröidy kommentoidaksesi Aloita uusi keskustelu Edellinen ketju Seuraava ketju Sana on vapaa Eläke, laki ja oma talous Terveys Matkat Mummot Runot Piha & puutarha
1/3 | klo 10:12 | 8.3.2013 Oikein hyvä Runon teksti tukee kuvan kerrontaa.Ainakin minulle välittyi harmonia ja levollinen mieli. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi
2/3 | klo 13:20 | 9.3.2013 Hei runojen ystävät ! Tänä iltana radio Yle1:llä klo 19 alkaen ohjelma "Tämän runon haluaisin kuulla". Se on ollut ennenkin ja sinne saa soittaa ja toivoa omaa suosikki runoaan. Täällähän on paljon runo-ihmisiä - fanitetaan sitten yhdessä niitä. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi
3/3 | klo 14:45 | 11.3.2013 Lainaus: Oikein hyvä Runon teksti tukee kuvan kerrontaa.Ainakin minulle välittyi harmonia ja levollinen mieli. Olen samaa mieltä. Kevät Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi
Oikein hyvä
Runon teksti tukee kuvan kerrontaa.Ainakin minulle välittyi harmonia ja levollinen mieli.
Hei runojen ystävät ! Tänä iltana radio Yle1:llä klo 19 alkaen ohjelma "Tämän runon haluaisin kuulla". Se on ollut ennenkin ja sinne saa soittaa ja toivoa omaa suosikki runoaan. Täällähän on paljon runo-ihmisiä - fanitetaan sitten yhdessä niitä.
Olen samaa mieltä.
Kevät