Suosikkimaa

Vierailija

Mikä on suosikki rantalomakohteenne? Eli mikä maa ja mikä kohde siellä?

Kommentit (12)

Vierailija

Lainaus:

Suomi - Finland, oma mökkiranta Puumalassa :-)

Vierailija

Olen matkustanut viidessätoista eri valtiossa. Maanosista minulla on kokonaan koluamatta Pohjois -ja Etelä- Amerikka sekä Australia ja Uusi Seelanti, Aasian ja Afrikan maista olen käynyt Intiassa ja Marokossa. Vaikea sanoa ehdotonta ykkössuosikkia. Italia ehkä vie voiton tällä hetkellä, Kreikasta pidän myös. Me puolisoni kanssa matkustamme useimmiten omatoimisesti. Emme pakettimatkoillakaan käytä oppaan palveluja vaan lähdemme rohkeasti tutustumaan paikkoihin taksilla tai pikkubussilla. Yhtä tärkeää, kuin kohteen miellyttävyys, ovat kohtaamamme ihmiset, sekä matkaseura että paikalliset asukkaat. Pelkkä rantalomailu ei meille ole koskaan riittänyt, haluamme kokea paljon muutakin.
Heittäydy rohkeasti matkaan ja juttusille suuntaatpa mihin vain!

- mustikkasuu-

Vierailija

Lainaus:

Ei mikään koska keski-ikäinen ei enää harrasta tylsiä rannallamakuulomia.

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

Rantalomakohde ei tarkoita, että täytyy maata tylsänä rannalla.
Itse valitsen kesällä mieluusti lomakohteen joka on rannalla, vaikka en makaile auringossa enkä käy uimassa. Sellaisia kaupunkeja on olemssa jotka ovat meren äärellä. Kohteesta voi tehdä retkiä sisämaahan ja yleensä löytyy monia mielenkiintoisia asioita ympäristöstä.
Jokainen matkustava voi tehdä valintansa omien mieltymystensä mukaisesti.

Löytöretkeilijä

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

Kieltäydyn ehdottomasti uskomasta että kaikki keski-ikäiset olisivat niin rajoittuneita että rantalomakohteissa vain rannalla makoilisivat.
Eivät ainakaan minun tuttavapiirissäni.
Ajatelkaas esim. minun rakastamani Kreikan rantakohteita, miten suunnattomasti nähtävää niissä ja niiden läheisyydessä onkaan.

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

Rantalomaikä on kohdallani ohitse, joten ei mikään.

Siis ketjun kannalta asiaton viesti.

Kyllä mielipide on sallittu eli oikein asiaton viesti. Asiattomassa viestissä hakutaan jotain henkilöä, tässä ei ole kyse siitä.
Todellakaan rantaloma ei jaksa viehättää kaikkia, nehän ovat samanlaisia menit sitten mihin tahansa maahan.
No, toki eräät maat ovat todella sellaisia ettei niihin voi ajatella menevänsä edes rantalomalle.

Vierailija

Lainaus:

Olen matkustanut viidessätoista eri valtiossa. Maanosista minulla on kokonaan koluamatta Pohjois -ja Etelä- Amerikka sekä Australia ja Uusi Seelanti, Aasian ja Afrikan maista olen käynyt Intiassa ja Marokossa. Vaikea sanoa ehdotonta ykkössuosikkia. Italia ehkä vie voiton tällä hetkellä, Kreikasta pidän myös. Me puolisoni kanssa matkustamme useimmiten omatoimisesti. Emme pakettimatkoillakaan käytä oppaan palveluja vaan lähdemme rohkeasti tutustumaan paikkoihin taksilla tai pikkubussilla. Yhtä tärkeää, kuin kohteen miellyttävyys, ovat kohtaamamme ihmiset, sekä matkaseura että paikalliset asukkaat. Pelkkä rantalomailu ei meille ole koskaan riittänyt, haluamme kokea paljon muutakin.
Heittäydy rohkeasti matkaan ja juttusille suuntaatpa mihin vain!

- mustikkasuu-

Onko Intiassa rantaloma onnistunut? Intian rantaelämästä en ole koskaan kuullut.
Kreikkaan taas ei järkevä ihminen näinä aikoina mene. Noin 50 reissua sinne on tullut tehtyä, nyt se matkaustelu on loppu.
Toki siellä on ollut myös nähtävää eli rannoilla ei ole lekoteltu.

Vierailija

Vietin Intiassa Goan osavaltion pohjoisosassa Arambol-nimisessä rantapaikassa aikaani viikon verran. Ihana viikko olikin, hiekkaranta, jossa myös lehmät, koirat, possut ym. viettivät aikaansa. Kalastajat tulivat ja lähtivät. Ayervedahoitoja ja ohjattuja joogatunteja tarjolla. Vesi oli suloisen lämmintä, samoin ilma, ihmisiä ei ollut tungokseen asti, kanssani rantoja mittailivat monet ihmiset, jooga- ym. ryhmät kokoontuivat myös siellä. Kävelin vesirajassa tunteja joka päivä ja vaikka vesi oli lämmintä, niin uiminen kuitenkin virvoitti. Majoituin halvalla pieneen majataloon lähelle rantaa. Ihanaaaa tosiaankin

Vierailija

Lainaus:

Vietin Intiassa Goan osavaltion pohjoisosassa Arambol-nimisessä rantapaikassa aikaani viikon verran. Ihana viikko olikin, hiekkaranta, jossa myös lehmät, koirat, possut ym. viettivät aikaansa. Kalastajat tulivat ja lähtivät. Ayervedahoitoja ja ohjattuja joogatunteja tarjolla. Vesi oli suloisen lämmintä, samoin ilma, ihmisiä ei ollut tungokseen asti, kanssani rantoja mittailivat monet ihmiset, jooga- ym. ryhmät kokoontuivat myös siellä. Kävelin vesirajassa tunteja joka päivä ja vaikka vesi oli lämmintä, niin uiminen kuitenkin virvoitti. Majoituin halvalla pieneen majataloon lähelle rantaa. Ihanaaaa tosiaankin

juu, tiedetään se Goa..... en menisi, ei ole sellaisia harrasteita.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat