Onko valokuvasi turvassa

Seuraa 
Liittynyt19.8.2015

Onko sinun koneella olevat valokuvasi turvassa ja jäjestyksessä?
Minä tein koko viikon töitä siirtäessäni VHS video kuvia DVD.lle. Se on tosi suuritöistä puuhaa .Sain laitteen lainaan ja ennenkuin opin tekkemään siirron tuli jokunen hukkanauha. Toisaalta oikein nostalgista puuhaa. Oli lasten rippi ,yo juhlat, penkkarit ,vanhojen tanssit jne yli 20 vuoden takaakin. Kalareissut ja kesäloman vietot ja jonkin verran lapsen lapset vauvasta asti. Loput kuvat on lapsilla itsellään ja saavat tehdä tuon ison homman itse.
Kaikki kuvat kun tulee katsottavaksi kaksi kertaa ...nopeutettua ei voi.
On sitä itsekin ollut hoikka tyttö silloin ,nyt ihan kaiholla muistaa.
Nyt olisi ,sitten vielä valokuvien siirto koneelta levylle ja niitä on tosi paljon .Onneksi olen ne tallentanut jo vuosiluvuttain kansioihin ,etteivät ihan sikin sokin ole. Toiset lapsenlapset asuvat Kanadassa ja sieltä on tullut paljon webbi filmejä ja me taas puolestamme olemme lähettäneet heille täältäpäin .Olen tallentanut kaikki ja nyt on jo mukava katsoa vanhoja filmejä vaikka on kulunut vasta kymmemen vuotta.
Saattaahan ne säilyä hyvninkin pitkään konella ,vaan olen aikeissa vaihtaa läppäriin ,kun tuosta ika jätää ,niin pakko on siirtää.
Nuori ystävä kävi laittamassa ohjelman jolla on helpompi siirtää kuin yksitellen ,,siihenhän menisi ikä ja terveys.
Minä en ole mikään tekniikan ihmelapsi joten nn hyvä ,että on teknistä apua saatavilla jos en osaa.
Tavan valokuvat ovatkin jo hyvässä järjestyksessä albuumeissa joita on hyllykaupalla.
Olen ollut sairaus eläkkeellä jo 15 vuotta niin onneksi olen ne saanut järjestykseen ,nyt kun vielä muistaa ketä ja missä niisää kuvissa on.

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat