Vierailija

Olen miettinyt mitä on rakkaus oikeastaan . onko se kiintymystä vai enemmän. Omani korostaa kuinka kuuluu rakastaa ja kerjää sitä, Minusta rakkautta ei voi pakottaa. - Rakastatteko vanhempianne? Vai onko kyse velvollisuudentunteesta enemmän...

Kommentit (3)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
tia.a.mummo 68v.äitikin

Nyt täytyy laitaa ? Isäni kuoli 1964. Hän oli kuolessa 69 vuotias,ainoa huoltajani ,olin silloin 11 vuotias.Aikaa siitä jo  57 vuotta. Rakastan omalla tavalani sydämessäni.Äidin tunsin 2 viikoa  1973. Kun hän kuoli 57 v. sydän kohtaus Helsinki vanhan yliopilastalon eteen. Aikaa siis jo 48 vuotta.Kiitos luojalle,minulla oli äiti 2 viikkoa. Se voi olla arvokaampaa kuin koko ikä?Kai sekin on rakkauta tai kaippu,kun haluaa päästä hautuusmalle ja se ei ole helppo nakki autotomana. Kun itse itä-Helsinki ja Hei Vantaa Honkanummen hautausmaalla. Tosin äitin hauta on nostettu ylös. Mutta miten kaunista,lähes hänen jalkopää on  uurnalehto,muisto paikka niille joilla ei omaa hautaa,tuhkat tuntemattomana  siinä,Jonkun moista rakautta kaipuuta. Pahaa mieltä kun ei pääse autotomana haudalle 24.12.Mutta sytytän sen kyntilän heille ja monelle mulle kotini 24.12. rakaudella.Personana en tee mitään velvolisuudesta,en koskaan. Kyllä se on puhdas sydän ja ojennettu käsi palkaton. Niitä vanhempia ihmisiä on ollut elämä,jotka alzmer viennyt ja lopuun asti ollut 3 kanssa se matka.1 niistä mutkan kautta sukua!Korona aika vei monta rakasta henkilöä elämästä,mutta ei koronaan.Sydän kohtaus,syöpä, Rakkaus on vanhempiin rakkaus,on äidin loputon lojaalinen rakaus lapsiinsa ,kuin lapsen lapsiinsa. Rakkaus on niin moni säkeine.Se ei omista mitän.sitä ei voi omistaa se on rakkaus !( ps.pydän anteksi jos teksi virheitä monia ärsytää,olen luki häiriöinen en näe ne itse)

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat