Rekisteröinti

Vierailija

Olen pakkorekisteröinnin kannalla ollut koko ajan. Tilanne pahenee. Google ohjaa erilaisten häiriötä tuottavien hakusanojen avulla myös uusia häirikköjä paikalle. Kaikki mitä kirjoitamme löytyy myös em. hakukoneelta.
Ylläpidollekin olisi helpompaa, jos kaikki olisi rekisteröityneitä. Yrittäkää nyt saada pikaisesti ET-netti foorumina omalle tasolleen, jossa varttuneempi väki voi sopuisasti keskustella, pitää hauskaa ja keventää sydäntään. Rähinäfoorumeita riittää netissä yllin kyllin sellaista kaipaaville. Pidetään edes tämä siistinä ja rauhallisena.

Kommentit (11)

gastella2
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Kerro mitä tarkoitat pakkorekisteröinnillä. Ehdottomasti haluan minäkin uudistusta palstalle. Nythän osa on kirjautunut ja käyttää nikkiä tai ei. Anonyymeistä osa kirjoittaa nikillä ja osa ei. Tännehän voi kuka tahansa tulla lukemaan ja kirjoittelemaan. Tarkoitatko, että tänne ei voi tulla edes lukemaan ilman rekisteröintiä. Onko se lehden kannalta toivottavaa, koska oletan tämänkin keskustelupalstan olevan mainosta sanomamagazinelle. En tunne asiaa.

metsänpoika
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Tottakai lukea saa kaikki. Tässähän samalla ET-lehden nettiversio. Kirjoittaminen vain rekisteröityneille, muuten uudistuksista ei ole hyötyä.

Vierailija

Merkillistä, että toimitus ei ota mitään kantaa kunnon kirjoittajien mielipiteille, ja sulkisi palstan häiriköinnin vuoksi eikös se eräs toinenenkin palsta suljettu juuri tälläisen häiriköinnin vuoksi (Seniorinetti)

gastella2
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Täällä eilen jollain palstalla mainittiin studio55:n keskustelupalsta. Kävin siellä ja siellähän samanlaista häiriköintiä kuin täälläkin. Raivostuttavaa se on ei mahda mitään. Itse toivoisin myös uudistusta, edes vähäistä, tänne kirjoittelu puolelle. Kirjoittelu alueet mielestäni aika "ahtaat". Keskustelupalsta, johon voisi kirjoitella päivän tapahtumista jne, lähes mitä vain,kunhan ovat säädyllistä tekstiä.

Vierailija

Ehdotoman tärkeää olisi sulkea nyt palsta muutamaksi viikoksi tai kuukaudeksi että saadaan toiviva rekisteröitymisjärjestelmä eihän tästä tälläisenään ole mitään iloa muille kuin häiriköille / trolleille.

valone
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Minusta ne ns. kirjoittelijat jotka täällä jauhavat yhtä samaa rekisteröitymisestä, ovat juuri niitä häiriköitä.
Ei nuo edellä olevat tekstit ole keskustelua!
Minulla on mielikuva, että ette taida keskustelua lainkaan...sen tähden täällä purnaatte.
Jos todella keskustelua kaipaatte, laittakaa otsikko mieleisestänne aiheesta ja pitäkää se yllä, niin että oikea keskustelu viriää.
Tämä vain näin ulkopuolisen silmin!

metsänpoika
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Lainaus:

Minusta ne ns. kirjoittelijat jotka täällä jauhavat yhtä samaa rekisteröitymisestä, ovat juuri niitä häiriköitä.
Minulla on mielikuva, että ette taida keskustelua lainkaan...sen tähden täällä purnaatte.
Jos todella keskustelua kaipaatte, laittakaa otsikko mieleisestänne aiheesta ja pitäkää se yllä, niin että oikea keskustelu viriää.

Elä nyt hyvä immeine ihttees tuomihe ulokopuoliseks kun out rekisteröitynähi. Ja voit meile rohkasuks alottoo semmosen ihanan aihheen josta kaikki innosttuu sovussa keskustelemmaan. Ei sou ihan yksinkertasta jos ei millää tavala rajoteta. Rekisteröinti pannoo meijät kaikki hämmentämmää kynäpennaalliisa ja valihtemmaan vähä pehmmeempi teräsen kynän.
Nyt minnuu tuas suatettaan kehhuu "vanahavvirtenveissuusta" kun neuvon jotta, pittää jokkaisen ite mielessää sotata kirjuttaissaan, jotta milttee miusta tuntusik jos joku kirjuttaa miule samala tavala, niinku mie kirjutan nyt hällek. Seon kyllä tosi "vanahavirs" ja ee sen taatta ook minun keksimä. Perusiteja löyttyy Raamatusta ja on Jumalansanaa.

Vierailija

Hyvä jos tänne tuo kirjautumispakko saataisiin aikaiseksi, varmasti se paljon kirjoituksia siistisi.
Kovinkaan kauan en täällä vielä ole kirjoitellut kun jo kaikenlaiset anonyymit ja perässäkirjoittelijat suoltavat kaikkea soopaa.
Kirjoituksissani nähdään "kaikenlaista" olematonta ja luetaan rivien välistä sitä sun tätä...
Olen täällä oppinut uuden termin jota nyt käytän....minua sylettää....

Vierailija

Lainaus:

Anonyymit täällä ovat häiriköimässa etupäässä, pahin soopa tulee heidän toimestaan.
Ehdottoman tärkee on saada nimimerkit käyttöön eli rekisteröitymis pakko.
Turhaa on yrittää aloittaa asiallista keskustelua kun joku anonyymi alkaa ennenpitkää kuitenkin trollaamaan.

Kaktuksenkukka
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Olen tehnyt kokeen, olen kirjoittanut anonyyminä sekä nimimerkillä. Nimimerkillä kirjoittaessani olen saanut ilkeyksiä osakseni, aloitustani on moitittu ym.. Mutta yllätys, yllätys, anonyyminä olen saanut kirjoitella rauhassa.
Aika kiintoisaa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat