Autopaikkatilanne

Vierailija

Ulla Palomäki kirjoitti täyttä asiaa Espoon uusien asunalueiden pysäköintiongelmista. Allekirjoitan kaiken hänen kirjoittamansa. Olen törmännyt asiaan muuttaessani Matinkylään. Ensinnäkin joku pysäköintikielto on jossain alueen rajamailla - kukahan sen ymmärtää tulkita "oikein". Muuttoani edellisenä päivänä sain tietää, että saan armollisesti autolle pysäköintipaikan, joka on matkan päässä ja sinne saa kivuta mäkeä ylös. Sydäntautisena puuskutus on ollut mittavaa. Avotaivaan alta auton kaivaminen näin lumisena talvena on asia erikseen - onneksi siihen olen saanut sukulaisapua. Lopputulos on kuitenkin se, että olen katsonut viisaimmaksi luopua koko autosta. Se ilahduttaa vamasti ainakin Vihreitä. Toinen asia on vieraiden autopaikan löytäminen. Terveys- ja sosiaalipuoli on huolissaan ikäihmisten yksinäistymisestä. On syytä ollakin, sillä kun kerran on käynnnistä maksanut 60 euron sakon, ei toista kertaa haluta tulla paikkaamaan kaupungin kassaa. Katson, että kysymyksessä on tahdon asia - tuijotetaan yhtä asiaa ja kaikki muu jää oman onnensa nojaan. Odottaisin päättäjiltämme laajakatseisempaa päätöksentekoa.

Irma Sere
Matinkylä

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat