Mainos häiriö

Vierailija

Mitä toimitus aikoo tehdä palsttalla vallitsevaan mainos vilinän poistamiseen. ....?

Kommentit (12)

Vierailija

Lainaus:

Mitä toimitus aikoo tehdä palsttalla vallitsevaan mainos vilinän poistamiseen. ....?

Onko täällä mainoksia toimituksen tietämättä? Olen luullut, että lehtien ja verkkomedioiden sivut on mainoksia - rahantekoa - varten. Toimituksellinen aineisto vai täyttää mainosten välit ja pitää palstoja pystyssä.

Vierailija

Kyllä anonyyminä kirjoittaminen nimen omaan ruokkii tuollaisia sinun kaltaisia trolleja, anonyymien hallinta on vaikeaa ja järjetöntä muutoinkin eihän tälläistä höpöpalstaa ole koko suomessa, jossa voi kirjoittaa jättämättä itsestään mitään henkilötietoja. Minä ole kyllä kirjautunut.
Säästän nimimerkkiäni siihen saakka kun pakko kirjautuminen tulee voimaan ja trollit on ajettu pois.

Vierailija

Juuri näin toivotaan että palstauudistus on piakkoin edessä eikös toimitus jo sitä lupaillutkin ennen kesää, toivotaan, että kyse on enää viikoista.

Vierailija

Lainaus:

Juuri näin toivotaan että palstauudistus on piakkoin edessä eikös toimitus jo sitä lupaillutkin ennen kesää, toivotaan, että kyse on enää viikoista.

Palstauudistus tarkoitti ilmaisia karkkeja kakaramaisille kirjoittajille.

L I S Ä Ä . L A A D U K K A I T A . M A I N O K S I A . V A N H U K S I L L E !

Vierailija

Lainaus:

Kyllä anonyyminä kirjoittaminen nimen omaan ruokkii tuollaisia sinun kaltaisia trolleja, anonyymien hallinta on vaikeaa ja järjetöntä muutoinkin eihän tälläistä höpöpalstaa ole koko suomessa, jossa voi kirjoittaa jättämättä itsestään mitään henkilötietoja. Minä ole kyllä kirjautunut.
Säästän nimimerkkiäni siihen saakka kun pakko kirjautuminen tulee voimaan ja trollit on ajettu pois.

Vähänpä sinäkin raukka tiedät. Anonyymi olet itsekin!!!!

Vierailija

Lainaus:

Vähänpä sinäkin raukka tiedät. Anonyymi olet itsekin!!!!

Vierailija

Lainaus:

Trollin poisto toimenpiteistä vaietaan sujuvasti.

Ainakin yhdessä asiassa tämä palsta on ykkönen. Nimittäin huonon suomen kielen kirjoittamisessa nr 1.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat