Kommentit (6)

Vierailija

Pietari on ihastuttava paikka kaikkina vuodenaikoina. Jokaisella käyntikerralla sieltä löytää jotakin uutta, kulttuuritarjonta on loputonta. Kansainvälinen metropoli jolla on kuitenkin oma persoonallinen ilmeensä. Yksi suosikkikaupungeistani.

Vierailija

Olen käynyt Pietarissa Neuvostoliiton aikana, keväällä 74. Hieno kaupunki, se on totta. Pieni yksityiskohta, tapasin ex-mieheni tuolla reissulla ensimmäistä kertaa ;-).

Vierailija

Kyllä, olen samaa mieltä, olin tamo.Kroatia on myös kauniita omalla tavallaan, huhtikuussa voit nauttia auringosta ja korkea lämpötila noin 25 astetta. Ihana saaret ja antiikin kaupunkien rannikolla. Löytyy ja huvila uima-allas rannalla on ihanteellinen lapsiperheille
http://www.villa-sunrise.com/

Vierailija

Oletteko huomanneet miten Venäjässä ja erittäinkin Pietarissa on nostetta. On risteilyjä Pietariin, VR mainostaa isosti ja usealla pienemmällä matkanjärjstäjällä on opastettuja matkoja Pietariin.
Ainakin kahden lehden lukijamatkatkin ovat risteilyt Pietarista Moskovaan.

Vierailija

Lainaus:

Oletteko huomanneet miten Venäjässä ja erittäinkin Pietarissa on nostetta. On risteilyjä Pietariin, VR mainostaa isosti ja usealla pienemmällä matkanjärjstäjällä on opastettuja matkoja Pietariin.
Ainakin kahden lehden lukijamatkatkin ovat risteilyt Pietarista Moskovaan.

Tottakait nostetta syntyy kun mainostetaan joka puolella. Suomessa on kautta aikojen ollut venäjänystäviä.... itse en kuulu niinhin. En ole koskaan käynyt ja muutamat ovat sanoneet että älä menekään.
Voin ihan hyvin elää mukavasti käymättä Pietarissa. Tämä on siis omia mielipiteitäni.

Vierailija

Lainaus:

Kyllä, olen samaa mieltä, olin tamo.Kroatia on myös kauniita omalla tavallaan, huhtikuussa voit nauttia auringosta ja korkea lämpötila noin 25 astetta. Ihana saaret ja antiikin kaupunkien rannikolla. Löytyy ja huvila uima-allas rannalla on ihanteellinen lapsiperheille
http://www.villa-sunrise.com/[/quote]
Tämähän on selvä mainos, saako täällä muuten mainostaa?
Tuo väritys ei hivele silmiäni, paremminkin räjäyttää tajunnanvirtoja negatiivisella tavalla.
Välimeren alueella on kaunista kaikkialla.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat