Eurooppalainen kaupunki

Vierailija

Mikä Euroopan kaupunki on vienyt sydämesi niin että olet käynyt siellä useammin kuin kerran? Tai kaupunki johon haluat vielä palata?
Ei Suomen kaupunkeja, kiitos!

Saila

Kommentit (7)

Vierailija

Barcelona. Olin siellä yksin parin vuotta sitten ja päätin, että tänne haluan takaisin, mieluummin jonkun kanssa. Kulttuuria, rantaa, muotia, kaikkea yhdellä reissulla ja samassa paikassa.

Vierailija

Haluaisin palata vielä Venetsiaan, Istanbuliin ja Osloon. Venetsiassa ja Istanbulissa paljon nähtävää ja ikivanhaa kulttuuria, Oslo myös näkemisen arvoinen kaupunki.

Vierailija

Lontoo, Rooma, Praha, onhan niitä kaupunkeja joissa olen käynyt monta kertaa mutta en suinkaan sen vuoksi että ne olisivat vieneet sydämeni vaan siksi ettei niiden tutkimiseen riitä yksi eikä kaksi käyntikertaa.

Sensijaan syksyinen matkani Krakovaan, tuohon Prahan pikkusiskoon koitui kohtalokseni.
Ensi ihastus kypsyi viikon aikana rakkaudeksi ja kotiin palattuani tilasin välittömästi uuden matkan sen joulutoreille.
Nyt on taas plakkarissa matka sinne ensi syksyksi, eikä sekään varmasti jää viimeiseksi.

Vierailija

Praha, Berliini, Rooma, Pariisi, Amsterdam ovat kaupunkeja, joihin olen valmis lähtemään aina uudestaan. Aina löytyy uutta katseltavaa ja kun pakolliset nähtävyydet on nähty moneen kertaan, niin nyt voi keskittyä olemiseen ja nauttimiseen. Odotan jo malttamattomana pääsiäistä Roomassa, Italian kielikurssikin on taas kerrattu ja viimekesäinen hyväksi havaittu hotelli varattu. Ci vediamo!

Vierailija

Cesky Krumlovissa olen ollut vain yhden kerran, 4 vrk. Se vei sydämeni, sinne täytyy mennä vielä uudelleen ainakin lyhyelle visiitille.
Itävallan pienet kaupungit ovat viehättäviä, ihmiset kohteliaita.
Joulutoreilla (ja muutenkin) tulee käytyä lähialueilla eli Riiassa, Vilnassa, Tukholmassa. Prahan joulutorista pidin, mahtava joulukuusi. Vietimme siellä yhden joulun pienellä ryhmällä.
Linnajoulu Ranskassa täytyy vielä kokea, Ranskassa on vietetty joulua muuten kyllä eli sukuloiden.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat