Joulukalenteri

Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Hyvää joulukuun alkua kaikille.Netissä on aivan ihastuttava joulukalenteri musiikin kanssa.Annan tässä teille linkin: http://www.positiivarit.fi/joulu.Käykää katsomassa.

Kommentit (14)

marjutti
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Hei taas!
Tuossa ensimmäisessä viestissä oleva osoite ei toimi sen takia,koska tuo sana käykää on tullut siihen osoitteeseen mukaan.
Mutta toisen viestin linkistä pitäisi päästä suoraan upeaan joulukalenteriin.
Laittakaa vielä äänet päälle,niin tuntuu vieläkin upeammalta.
Nyt lähden töihin ja lopetan tämän sössimisen täällä.
Terveisin Marjutti.

Vierailija

Onpa ihana joulukalenteri tuo positiivareiden kalenteri.Harmittaa vaan,kun en saa musiikkia kunnolla kuulumaan.T:Kukkis

Vierailija

Hei.

Hyvää joulukuun alkua kaikille täällä mukana oleville.
Oli kiva yllätys kun posti tuoda tupsautti kalenterin ja lukemista illaksi.
Keskisuomessa vihdoin pientä pakkasta nyt, lumi olisi ainakin minulle tervetullutta.
Kivaa joulun odotusta toivottelen näin...

Vierailija

Onpa kaunis laulu täällä et:n kolmannessa luukussa, ihan nousi vedet silmiin kuunnellessa.
Lapsen syntymä ja kuolema ovat myös joulun teemaa koskettavimmillaan. Pysähdyttää.

Vierailija

ET:n joulukalenteri eri alueineen ja varsinkin soiva joulukalenteri on erittäin hyvä idea. Luen ja kuuntelen kaikki.
Lämmin kiitos tästä hienosta mahdollisuudesta.

katrinka
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Rakastan joululauluja, niitähän ei kuule pitkin vuotta. Tietenkin kuuntelen joka päivä kalenteria.
Arvatkaa tuliko muistoja mieleen ja liikutuinko tuosta Timo Turusen pikkupoikana pontevasti esittämästä "Varpunen jouluaamuna." Olen nimittäin itse 61 vuotta sitten ekaluokkalaisena saparopäänä joutunut laulamaan sen yksin koulun joulujuhlassa. kun katselin ja kuuntelin pientä Timo-poikaa, mietin, että miltäköhän sitä näytti ja kuulosti silloin. Rupesi naurattamaan kun kuvittelin sitä.

aluisa
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Täytyypä yrittää mennä tuonne kalenteriin. Minulla on ollut kaksi päivää nettiyhteys poikki tänne ET-lehden sivuille, muille sivuille kyllä pääsin. Luulin jo, että minut on diskattu.
Hyvää illan jatkoa toivottelee kaikille Aluisa

Vierailija

Oliko 5 .12 päivälle joululaulua? En saanut sitä näkyviin, kuuntelin kyllä mielestäni kauneinta joululaulua, " Kuin hetki ikuisuutta" useampia kertoja. Tämä kalenteri on hyvä, kiitos siitä.

Vierailija

Lainaus:

Ei ollut 5. eikä 6. 12. joululaulua.
Taitaa olla vain arkisin.

Perjantaina joulukalenterista avautui kaksi laulua, toinen perjantaille ja toinen viikonlopuksi. Tänään maanantaina aukeaa jälleen uusi.

Sari Alho

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat