Sivut

Kommentit (95)

Lainaus:

Keskiviikkona on täysikuu, jolloin meidän kuuhullujen passaa kuunnella vaikka näitä tämän ketjun kuutarinoita. :)

En minä keskiviikon vastaisena yönäkään paljon saanut nukuttua - vain muutaman tunnin. Mutta ehkä tänä iltana sitten nukuttaa paremmin, kun kuljen asioilla kaiken päivää. Tosin silloin on täydenkuun aika vieläkin enemmän vaikuttamassa. Ollaan varovaisia, jottei kompastella tai vauhkoonnuta säntäilemään ihan päättömästi. Ylpeys käy lankeemuksen edellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

"Se on meillä tänään, kultainen kuu."
Kaunis, herkullisen näköinen kuin juusto, sieltä se vilkutti valollaan naapurin männyn takaa.
Hyvää yötä, musiikin ystävät.

Tuollahan se kuu taivaalla möllöttää.
Kun lapsena kuulin laulun "kerro kultainen kuu, kulta missä nyt lie..", luulin kullalla tarkoitettavan metallia. Ei silloin aikuiset toisiaan kullitelleet.
No no, eipäs nyt ruveta tuhmia ajattelemaan. Hellittelysanojen käyttö oli tosi olematonta lapsuuteni maisemissa.
Älkääkä sitten sudeksi muuttuko.

Minä voisin olla vaikka Karpalo, ellei se jo ole jonkun rekisteröimä. Olen nimittäin välillä melko kirpeä.

Lainaus:

Tuollahan se kuu taivaalla möllöttää.
Kun lapsena kuulin laulun "kerro kultainen kuu, kulta missä nyt lie..", luulin kullalla tarkoitettavan metallia. Ei silloin aikuiset toisiaan kullitelleet.
No no, eipäs nyt ruveta tuhmia ajattelemaan. Hellittelysanojen käyttö oli tosi olematonta lapsuuteni maisemissa.
Älkääkä sitten sudeksi muuttuko.

Minä voisin olla vaikka Karpalo, ellei se jo ole jonkun rekisteröimä. Olen nimittäin välillä melko kirpeä.

Tarkoittamani laulu
Kultainen kuu
http://www.youtube.com/watch?v=iZHrRt1MclU

Kylläpä on kirkas täysikuu ja minun syntymäpäiväkseni kääntyi keskiyö. Hui sentään! Eikä yhtään nukuta.

Tottakai.Sinnehän on liikennettäkin kaiken aikaa ja sitä tutkivat ja harrastavat kilvan ainakin USA ja Venäjä.
Me amatöörit tutkimme ja harrastamme sitä maasta käsin ja välillä laulelemmekin sille.

Sivut

Viikon tykätyin

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat