Ajatusten joulukalenteri

Seuraa 
Liittynyt19.8.2015

Ehdotan tähän toivotusten jolulukalenteria, johon voi kirjoittaa omia tervehdyksiä kenelle kukin haluaa ja kuka on mielessä. Sanotaan, että kun joku ajattelee sinua kovasti, saatat tuntea sen. :)
Tänään ajattelen omia sisaruksiani ja muistelen lämminhenkisiä lapsuuden jouluja. Lähetän terveiset heille, ison perheen lapsille. Voikaapa hyvin!

Sivut

Kommentit (114)

Vierailija

Hyvä idea! Toivotan Suomen presidentille, poliitikoille ja muille päättäjille rauhallista joulua. Samalla toivon, että he joulurauhan mukana saisivat sen suuren puurokauhan, jolla kauniin joululaulun mukaan voisi antaa maailmalle rauhan.

Vierailija

Tänään lähetän ajatuksen voimalla energiaa 50 vuoden takaiselle opiskelutoverilleni Tampereella. Sinulle, joka toimit puolisosi omaishoitajana, toivotan jaksamista ja kärsivällisyyttä. Pidä huolta myös itsestäsi!
Adventin valoa!

Vierailija

Hyvä ehdotus tämä toivotusten joulukalenteri. Tämän avulla voi ajatuksissa lähettää terveiset niille monille ystäville joiden osoitteet ovat vuosien varrella muuttuneet ja häipyneet. Itse lähetän joulutervehdykset esim. Haapaveden Emäntäkoulun opettajille ja oppilaille vuosikurssilla v.1959. Hyvää Joulua myös kaikille nuoruuden ystäville joita en ole tavannut vuosikymmeniin. Usein olette ajatuksissa ja muistoissa. Hyvää jatkoa kaikille.

Vierailija

Ajatusten kalenteriin haluan osallistua toivottamalla kaikille niille, jotka puuttuvat toisten elämään, levittävät perättömiä juoruja ja juttuja, ovat ilkeitä kanssaihmisilleen, että
pääsisitte tuosta katkeruuden suosta keskittymällä elämään omaa elämää, huolehtikaa vain omista asioistanne, hyväksytte sen tosiasian, ettei kaikkien kanssa voi/eikä tarvitse olla kavereita, mutta ennen kaikkea:
Antakaa ihmisten elää rauhassa.
Ehkä se tietysti on vaikeaa huomata, että joku voi olla onnellinen ilman teitä, mutta yrittäkää silti.
Edes näin Joulun alla, onhan Joulu hyvän tahdon ja mielen aikaa....

marjutti
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Minä tahdon toivottaa kaikille "nettiystävilleni" hyvää joulun odotus-aikaa,mm. Hyvämielelle,katinkalle,PiNiTu:lle,Aluisalle,Tytti Tättäläiselle,Nipalle,Biballe,mustikalle,Allinlapselle ja monelle,monelle muulle.
Ai niin,myös kaikille Anonyymeille,teitä on täällä todella paljon.Sekä tietenkin ET:n väelle.
Muistakaa,kaappeja ei tarvitse siivota ja hyvää jouluruokaa saa myös valmiina.
Älkää stressatko itseänne,muistakaa myös levätä.

Vierailija

Biballe suuri kiitos hyvästä aloitteesta. Vanha kannettava tietokone simahti muutama viikko sitten. Tänään saimme uuden laitteen kotiin. Nuori atk-alan ammattilainen huolehti kaikista asennustöistä yms. joten nyt pitää vain tottua uuteen näppäimistöön ja uuteen uuteen käyttöjärjestelmään. Ajattelen näitä nuoria ammattimiehiä ja kiitän heitä palveluhalukkuudesta.
Hyvää adventtiaikaa kaikille!

katrinka
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Kiitos marjutti!
Minä täältä omasta "kalenterinluukustani" toivotan kaikille vastaanottavaisille ennen kaikkea terveyttä, niin hyvää kuin on mahdollista. Villasukanlämpöisiä koti-iltoja, kylmiä kylpyjä järvessä, meressä tai joessa, ym mukavaa.

Vierailija

Terveiset haluan laittaa, koko maailmalle.
Jouluiset oksat taittaa, ystäville parhaimmille.
Myös tänne kaikille ikäihmisille, omani kaltaisille.
Oottehan olleet kilttejä?

Vierailija

Tänään lähetän lämpimät terveiset teille, jotka vietätte hääpäiväänne. Tämä päivä on mieheni ja minun hääpäivämme ja muistelemme vihkipäiväämme 1970-luvun alussa, sateisena lauantaina, pikkujouluaattona, eli adventtiajan kynnyksellä.

aluisa
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Hyvää joulun odotusta kaikille tällä palstalla vieraileville, teistä on tullut ystäviä, joiden viestiä jää kaipaamaan. Marjuttikin muisti lähettää minulle terveisiä, lämmin kiitos siitä.
Erityisesti ajattelen myös kaikkia omaishoitajia, jotka tekevät arvokasta työtä läheistensä hyväksi. Itse usein muistelen niitä 11 vuotta, jotka tein tuota työtä, mutta ilman rakkaan naapurin rouvan apua se ei olisi onnistunut, hänelle olen ikäni kiitollinen. Joulutervehdyksen vien hänelle ilomielin ja käyn muutaman kerran vuodessa hakemassa lounaalle ja päiväkahville.
Nyt pipareita paistamaan, jotka nekin löytävät tiensä pukin konttiin.
Iloisin terveisin Aluisa

Vierailija

Lähetän myös lämpimät tervehdykset tämän palstan "nettiystäville", ajattelen teitä muulloinkin kuin tänään. On mukava käydä lukemassa kirjoituksia, vaikka aina ei itse vastaisikaan. Olen tässä lähdössä iltavuoroon töihin, jouluvalmistelut on vielä tekemättä. Mutta kuten Marjutti mainitsi, ei komeropoliisi tule varmaan komeroitamme tarkastamaan tänäkään jouluna. Ja jos tulee, niin maksetaan sitten sakot, vaikka pipareilla. :) Itse aion leipoa kyllä jossain vaiheessa, kun siitä hommasta muutenkin tykkään. Myös jouluruokia laitan, kun tulee väkeä jouluna. Välillä on kyllä hyvä hengähtää ja vaikka katsella lintuja lintulaudalla.
Terveisin Biba

Vierailija

Minä ajattelen tänään lämmöllä ja kiitollisuudella niitä ihmisiä jotka ovat kuunnelleet murheitani, ottaneet osaa ilooni, luottaneet minuun sekä antaneet hyviä neuvoja ja tarjonneet apuaan kun olen niitä tarvinnut.
Toivompa,että olen pystynyt antamaan sitä kaikkea myös heille!

Vierailija

Olen tuo edellinen anonyymi. Kumma kun en kirjautuneena pääse osalliseksi enää tähänkään keskusteluun.
katinka.

Vierailija

Lainaus:

Olen tuo edellinen anonyymi. Kumma kun en kirjautuneena pääse osalliseksi enää tähänkään keskusteluun.
katinka.

Hei, minulle kävi tänään niin, että ajattelin ilahduttaa teitä "palstasiskot ja veljet" muuttamalla jouluisen profilikuvan, mutta eikös käynytkin niin, että en saanut edes palstaa auki johon olisin kirjoittanut. Vaihdoin entisen kuvan ruusupuskastani ja nyt taas näyttää toimivan. Onkohan sinulle hyvä anonyymi käynyt samoin?
Joka tapauksessa sinun tervehdyksesi oli lämminhenkinen ja toivon sinulle ja kaikille "palsta-kavereilleni" iloista joulunaikaa! Ollaan kuulolla.

Vierailija

En päässyt kirjautuneena keskusteluun mukaan, ja niin on näköjään käynyt muillekin tänään.
Jouluiset terveiset haluan lähettää tänään kaupan myyjälle, joka on aina ystävällinen ja jolla on hyviä vinkkejä ruoanvalmistukseen. Kiitos Liisalle ja voimia joulunajan ruuhkiin!
t. Biba

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat