Limaa nielussa

Kommentit (9)

Vierailija

Lainaus:

Nielussani tuntuu limaa (olen vähän sairaana)
Lähiaikoina on synttäri joten haluaisin sen pois?

Oletko jo valkosipulia ja hunajaa koettanut? Myös auringonkukka-tropit auttavat flunssaan. - Limatonta syntymäpäivää! (Jos et sitten Limassa sitä vietä.)

Vierailija

Lainaus:

Yritäpä nielaista! Ja katso pottuun jos se vaikka pulpahtaisi toisesta päästä ulos, sitten juot pari kolme kulausta oliiiviöljyä, että suolistokin huuhtoutuu tuosta iljettävästä klöntistä, joka todennäköisesti on saanut alkunsa huonosta elämänasenteesta.

Vierailija

Lainaus:

Yritäpä pieraista! Ja katso pottuun jos se vaikka pulpahtaisi toisesta päästä ulos, sitten juot pari kolme kulausta oliiiviöljyä, että suolistokin huuhtoutuu tuosta iljettävästä klöntistä, joka todennäköisesti on saanut alkunsa huonosta elämänasenteesta.

Kokeile vanhaa konstia, rassaa limainen kurkkusi pulloharjalla.

Vierailija

Lainaus:

Oletkohan saanut kausi-influenssan? Jos, niin se kestää pitkään. Itselläni ollut jo puolitoista kuukautta eikä ole vieläkään kokonaan poistunut nuo inhoittavat oireet.
Kakss kertaa olen käynyt lääkärillä, 6 arkipäivää ollut sairaslomalla.
Toteat että haluat sen pois, kukapa ei! Mutta niin simppeliä se ei ole. Itse en haluaisi koko tauteja potea.

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

Yritäpä pieraista! Ja katso pottuun jos se vaikka pulpahtaisi toisesta päästä ulos, sitten juot pari kolme kulausta oliiiviöljyä, että suolistokin huuhtoutuu tuosta iljettävästä klöntistä, joka todennäköisesti on saanut alkunsa huonosta elämänasenteesta.

Kokeile vanhaa konstia, rassaa limainen kurkkusi pulloharjalla.

voi taivas, mitä poppakonsteja!!

Vierailija

Huono sisäilma asunnossa,esim.homeet,aiheuttavat monia vaivoja,mm.liman tuloa kurkkuun.Kannattaa tutkituttaa asunnon rakenteet ja sisäilma kunnolla.

Vierailija

popsipa päivittäin c vitamiineja ja d vitamiineja ei tuu helposti sairaaksi muistaa pestä käsiä käymällän jälkeen. Oon huomannut itselläni ainakin toimivan.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat