ystävyys

Seuraa 
Liittynyt19.8.2015

Hei kaikki!
Olen nyt ensi kertaa kirjoittamassa täällä ET-lehden keskustelupalstalla.Ko.lehteä olen lukenut jo vuosia,pidän siitä.
Jonkin verran luin noita tekstejä.Huomasin,että kevätsiivoukset ovat meneillään...Täytyy todeta,että itse olen aika huono näissä asioioissa,mutta tehtävä on näitäkin asioita.Onneksi mieheni avustaa...ikkunan peseminen onnistuu häneltä hyvin.No verhojen laittaminen on minun puuhaani.Toukokuun puolelle menee,koska on noitten lastenlasten hoitamisia ohjelmassa.
Hiusten värjäyksestä-niin,olen vuosia käyttänyt hiusvärejä,koska haluan peittää maantienvärisen pääni.Itse panen värin hiuksiini,muutoin kotikampaajani siistii ja värjää kulmani hiustenleikkauksien yhteydessä n.viiden viikon välein.
Hyvin ja nopeasti ovat eläkepäiväni sujuneet,kolme vuotta on mennyt.Isännän ja ajokoiran kanssa tässä elellään omakotitalossa.

Kommentit (3)

Vierailija

Hei kävisikö tämä sinun keskustelusi tuonne ystävyyden rinki läpi suomen palstalle siellä puhuttiin hiusten värjäyksestä ja eläkkeellä olemisesta.
Tiedoksi vain kun olet ensikertalainen.

Vierailija

Moikka!

Juu,miehän voin olla missä tahansa,tai ei sit missään!Etsin vain täältä tuon ystävyyspalstan,aloittaakseni jostain...
Varmaankin tässä harhailen jonkin aikaa,sorry vaan!

terv.ruskeatukkainen katri-eläkeläinen

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat