Päivällä pyjamassa?

Vierailija

Lipsahtaako koskaan pukeutuminen ohi aamukahvin? Itse terveenä harvemmin kuljeskelen pyjamassa yhdeksän jälkeen aamulla paitsi joskus talvikaamoksen aikaan, kun ei tekisi mieli edes herätä.

Sivut

Kommentit (29)

Vierailija

Ei kyllä tulisi mieleenkään viettää päivää pyjamassa.
Olen aamuvirkku ja yhdeksään mennessä on jo aamulenkki tehty
ja jotain kotihommiakin ja tietenkin ne kahvit juotu ja aamupala
nautittu. Vaikka olisin sairaana esim. flunssassa, en silloinkaan vietä
päivää pyjamassa, silloin vain tuntisi itsensä sairaammaksi. Näin täällä :)

Vierailija

Lainaus:

Ei kyllä tulisi mieleenkään viettää päivää pyjamassa.
Olen aamuvirkku ja yhdeksään mennessä on jo aamulenkki tehty
ja jotain kotihommiakin ja tietenkin ne kahvit juotu ja aamupala
nautittu. Vaikka olisin sairaana esim. flunssassa, en silloinkaan vietä
päivää pyjamassa, silloin vain tuntisi itsensä sairaammaksi. Näin täällä :)

Olet esikuva hyvästä reippaasta epäitsekkäästä elämästä.

Vierailija

Lainaus:

Onko itsekästä oleskella pyjamassa, jos vaikka asuu yksin ja haluaa rentoutua sillä tavalla?

Ei tietenkään, jokainen voi tehdä niin kuin itsestä parhaalle tuntuu,
varsinkin, jos asuu yksin. Meitä ihmisiähän on niin monenlaisia, toiset
aamuvirkkuja toiset iltavirkkuja :)

Vierailija

Lainaus:

Lipsahtaako koskaan pukeutuminen ohi aamukahvin? Itse terveenä harvemmin kuljeskelen pyjamassa yhdeksän jälkeen aamulla paitsi joskus talvikaamoksen aikaan, kun ei tekisi mieli edes herätä.

Eipä ole pyjamata lainkaan yöt nukun alusasussa ja vaatteet laitan päälle heti ensimmäiseksi, en kuljeksi puoli alastomana iltaisinkaan.

Vierailija

Enkä ymmärrä ihmisiä jotka käyvät aamuisin suihkussa eihän nukkuessaan likaannu, itse käyn iltaisin.

Vierailija

Lainaus:
Anonyymi 13.04.2013 11:51
Olet esikuva hyvästä reippaasta epäitsekkäästä elämästä.

En ole mikään esikuva ja nykyisessä elämäntilanteessa minulla on
tilaisuus elää itseäni kuunnellen ja toteuttaen niitä juttuja, jotka
itsestä hyvältä tuntuvat :-) Kun usein herään aamulla jo viideltä tai
ennen viittä, niin en millään jaksaisi tuntikaupalla olla pyjamassa.

Totta puhuen, ei minulla oikeasti yhtään pyjamaa olekaan, vain noita
yöpaitoja - lyhyttä ja pitkää mallia ja joitain kesähörhelöitä :D

Vierailija

Lainaus:
Anonyymi 13.04.2013 12:32
Enkä ymmärrä ihmisiä jotka käyvät aamuisin suihkussa eihän nukkuessaan likaannu, itse käyn iltaisin.

Kyllä nukkuessakin voi hikoontua, ja onhan mukava aloittaa
päivä Rexonan-raikkaana :) Sehän ei poista iltapesun tarvetta.

Vierailija

Teen aamu touhuja aamutakki päällä.En halua heti pukeutua kun silmäni avaan.
Kukaan ei minua ole katselemassa,ja nautin siitä.

Vierailija

Sama täällä, että aamutakissa puuhailen joskus vielä klo10 jos ei ole mihinkään asioille menoa. Nautin siitä ettei ole mitään kiirettä, koska työelämässä ollessa ei näitä aamutakki aamuja ollut kun viikonloppuisin.
Olen illanvirkku ja aamuntorkku joten en halua heti aamusta säntäillä mihinkään, onhan koko pitkä päivä aikaa monenlaisille asioille.
Mutta onneksi me ihmiset olemme erilaisia eikä ketään voi syyllistää tavoistansa.

Vierailija

Lainaus:

Sama täällä, että aamutakissa puuhailen joskus vielä klo10 jos ei ole mihinkään asioille menoa. Nautin siitä ettei ole mitään kiirettä, koska työelämässä ollessa ei näitä aamutakki aamuja ollut kun viikonloppuisin.
Olen illanvirkku ja aamuntorkku joten en halua heti aamusta säntäillä mihinkään, onhan koko pitkä päivä aikaa monenlaisille asioille.
Mutta onneksi me ihmiset olemme erilaisia eikä ketään voi syyllistää tavoistansa.

Minä olen jo lenkillä viimeistään klo 8:00 ei puhettakaan että olis enää aamukuteet yllä!

Vierailija

"Illan virkku, aamun torkku. Se tapa taln hävittää" on vanha sananlasku. Kyllä olisi meidän talous kaatunut jo aikaa, jos tuohon ei olisi poikkeusta olemassa. Eläkkeelle päästyäni olen nauttinut, kun saa aamulla löhötä kunnolla. Mies vie koiran aaamuisin, virkku kun on ja minä päivällä. Sitten touhuan mitä touhuan useimmiten puoliyöhön asti ja paras vireys on juuri iltamyöhällä.

Joskus joudun viemään koiran aamulenkille, jos mies ei ole kotona ja se on aika vaikea ja vaarallinenkin juttu. Sydänkoneisto kun pitää käynnistää vähitellen, ettei leikkaa kiinni.

Vierailija

Koiranomistajalle pyjamapäivä lienee mahdottomuus, mutta muuten omalle kohdalleni voisin tuota ajatellakin.
Viitata kintaalla jonnin joutaville kotihommille.
Käpertyä pyjamassa sohvan nurkkaan seurana hyvä kirja, levy Fazerin sinistä ja coca-colaa, joka minulla korvaa kahvin ja teen.
Kyllä siinä yksi päivä mukavasti kuluisi.

Vierailija

Kyllä se koiranomistajallekin sopii, pienelle pissalenkille voi ainakin talvisin mennä vaikka pilkkihaalareissa,pyjama tietty siellä alla vaan.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat