Ulkonäkö

Vierailija

Kuinkas paljon se ulkonäkö merkkaa teille, jos/kun haluatte löytää elämänkumppanin vanhemmalla iällä? Minulle merkkaa todella paljon, kun olen aikoinaan komean miehen kanssa vihille mennyt! :)

Kommentit (10)

Vierailija

Kauneus on katsojan mielipide.
"Vakka kantensa valitsee"
Fiksu "tollukkatavis" parempi kuin leuhka narsisti.

Vierailija

Lainaus:

Kauneus on katsojan mielipide.
"Vakka kantensa valitsee"
Fiksu "tollukkatavis" parempi kuin leuhka narsisti.

Kauneus on katsojan silmässä, mutta arvostukset ovat kulttuurisia. Nenän täytyy olla tietynlainen, pituus, paksuus raakoina kriteereinä ja sitten henkilökohtaisemmat viehtymykset. En toki kieltäydy kävelemästä kenen kanssa tahansa, mutta kumppanin suhteen minulla on paljonkin odotuksia. Sen ei pitäisi loukata ketään. Valinta on oma huoleni, eikä se riipu pelkästä ulkonäöstä.

Vierailija

Olen joutunut saman kysymyksen äärelle menneinä vuosina katsellessani ympärilleni "sillä silmällä". Että tuo ulkonäkö vaikuttaa enemmän kuin on tarpeellista. En itse tietoisesti halua sen vaikuttavan kontaktinottoon, mutta valitettavasti niin kuitenkin käy. Tarvisen varmaan jonkinasteista siedätysharjoitusta.

Toinen juttu on, kun seuraa tansseissa vientiä, niin tulee selvästi esiin tällainen ilmiö: Mitä laihempi nainen on, sitä enämmän on vientiä, vaikka naama on kuinka vanhan näköinen. Ja vähänki pyöreämpi jää toiseksi,vaikka on nuorekas ja hyvin säilynyt. Tämä ei ole omakohtaista, vaan olen seurannut mielenkiinnosta.

Vierailija

Lainaus:

Kuinkas paljon se ulkonäkö merkkaa teille, jos/kun haluatte löytää elämänkumppanin vanhemmalla iällä? Minulle merkkaa todella paljon, kun olen aikoinaan komean miehen kanssa vihille mennyt! :)

Elämme pinnallisessa ajassa. Ulkonäköä ei voi kuitenkaan toisen silmillä arvioida.
Olemme yksilöitä. MInulle ei merkitse ulkonäkö, vain ihminen tuon ulkokuoren sisällä, sillä on merkitystä, ei sillä onko ulkonäössä joitakin trendien piirteitä. Kauniit ovat monesti niin pinnallisia, että kiinnostus ei riitä muuta kuin ulkonäkönsä ylläpitämiseen.On kokemusta.

Vierailija

Onhan se totta hyvä ulkonäkö on plussaa, mutta kyllä siellä pään sisälläkin pitää olla jotain. Hygieniapuolikin on todella tärkeä, koska hieltä tuoksahtava halaus ei "sytytä" ja hyvin hoidetut hampaat tietenkin.
Tässäpä tärkeimmät vaatimukset ; D

juuli
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

.
Ulkonäkö vaikuttaa , hyvä positiivisesti ,huono negatiivisesti. Valittevasti on näin, vaikka ei kukaan voi valita ulkonäköön. Se on miksi syntyy. Hyvin paljon voi kuitenkin vaikuttaa siihen miltä näyttää muiden silmissä. Ja haisee nenässä.

Juuli
.

Vierailija

Anonyymi 16.04.2013 23:34
Kiitos linkeistä, sain makeat naurut ja katsoin samalla youtubesta niitä muitakin samojen henkilöiden tuumailuja :))

Vierailija

Lainaus:

Anonyymi 16.04.2013 23:34
Kiitos linkeistä, sain makeat naurut ja katsoin samalla youtubesta niitä muitakin samojen henkilöiden tuumailuja :))

Eipä kestä. :)
Entisajan ajatonta laatuviihdettä. Nämä nykyajan viihteeksi hehkutetut ohjelmat eivät vain kolahda niin että silmät kostuisivat naurusta - liekö vika minussa vai ohjelmissa.

Vierailija

Lainaus:

Onhan se totta hyvä ulkonäkö on plussaa, mutta kyllä siellä pään sisälläkin pitää olla jotain. Hygieniapuolikin on todella tärkeä, koska hieltä tuoksahtava halaus ei "sytytä" ja hyvin hoidetut hampaat tietenkin.
Tässäpä tärkeimmät vaatimukset ; D

Hyvän näköinenkin voi olla sietämätön. Kaikenlaiset tekosydämelliset tunkee hajusteineen halailemaan. Kuka sellaista tilaamatta haluaa?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat