Lääkärit eivät auta

Vierailija

Olen nelikymppinen nainen ja viimeiset pari kuukautta olen kärsinyt ns. ”aivosumusta”, eli en reagoi mihinkään on vaikea keskittyä ja olo on väsynyt ja haikea. En osaa sanoa mistä tila johtuu en vain ymmärrä asioita ja teen pajion puhevirheitä, kirjotusvirheitä, kuulen asioita väärin yms. Kävin lääkärissä ja sen jälkeen e-mail keskustelua hänen kanssaan he eivät vastaa kysymyksiin joita kysyn vaan kiertelee.. Asia alkaaa todella raivostutta! Haluaisin pirteän, skarpin ja reagoivan olon!! MITEN SEN SAA!!??

Kommentit (5)

Vierailija

Kun menet yksityislääkärin puheille...otattaa kaikki mahdolliset kokeet, tutkii läpikotaisin.
Varmasti selitys löytyy, mutta se maksaa.

Vierailija

Mahdatko olla pahasti altistunut hometoksiineille - oireet täsmäävät tasan ja tarkkaan eli onko kotonasi/työpaikallasi ollut kosteusongelmia? Kyse ei siis ole homeesta tai homeen hajusta vaan niistä toksiineista(myrkyistä) joita kehittyy rakennukseen, jossa on tai on ollut kosteusvaurioita. Nuo toksiinit vaikuttavat aivojen toimintaan ja keskushermostoon.
Nyt kipinkapin uudelleen lääkärille ( ja huom! älä tekeydy ns. pöhköksi vaan vaadi asiallista suhtautumista).

Tsemppiä! Terv. kokemusta on!

Vierailija

Kyseiset oireet on hyvinkin moneen tautiin liittyviä, joten suosittelen sinua kuitenkin vielä miettimään lääkärissä käyntiä. Kannattaa pyytää kilpirauhaskokeen ottamista.

Kuitenkin minä sinuna omaan kokemukseeni ja hoitajan työhön vedoten suosittelen sinun menevän psykologin tai psykiatrin vastaanotolle.
Kuvaamasi oireet vaikuttaa kovasti masennuksen oireilta.

Vaikka oireesi ei olisikaan masennusta niin mitään haittaa käynnistäsi siellä ei ole. Keskustelemalla saat apua ja tukea oireiden ymmärtämiseen ja siihenkin jos sinulla jokin muu sairaus on. Nyky-yhteiskunnassa liikaa tuijotetaan vain johonkin diaknoosiin, ihminen on kokonaisuus ja konaista ihmistä pitää hoitaa.

Tietysti terveydenhoitajan vastaanotollakin kannattaa käydä.

Vierailija

Lainaus:

Olen nelikymppinen nainen ja viimeiset pari kuukautta olen kärsinyt ns. ”aivosumusta”, eli en reagoi mihinkään on vaikea keskittyä ja olo on väsynyt ja haikea. En osaa sanoa mistä tila johtuu en vain ymmärrä asioita ja teen pajion puhevirheitä, kirjotusvirheitä, kuulen asioita väärin yms. Kävin lääkärissä ja sen jälkeen e-mail keskustelua hänen kanssaan he eivät vastaa kysymyksiin joita kysyn vaan kiertelee.. Asia alkaaa todella raivostutta! Haluaisin pirteän, skarpin ja reagoivan olon!! MITEN SEN SAA!!??

Ihmissuhteet, stressi, työuupumus, muut elämän pettymykset vai fyysisempi sairaus, vitamiinit ja tuo muodikas (epätodennäköinen) kilpirauhanen, ovat netin yli ensikuulemalta kaikki oireittesi syitä. Lääkäri keksii usein labra-arvoista selviä ongelmia. Mutta lääkäri ei tavallisesti osaa eläytyä elämäsi tarinaan. Niinpä paras tapa päästä eteenpäin, jos ystävää ei ole tukena, on marssia mielenterveystoimistoon. Tunnin keskustelu auttaa varmasti ja askeleet eteenpäin löytyvät asioita puidessa. Jos tautisi ei ole kuolemaksi, kyllä sinä toivut!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat