Miten otat kevään vastaan?

Vierailija

Miten otat kevään vastaan ? kärsitkö masennuksesta , kun pitäisi uudistua muttet tiedä miten? Vain kenties laitan visusti merkille kevään merkit allakankulmaan melkein kellon tarkkuudella ? Millainen kevät ihminen olet ? Itse kärsin jonkin verran masennuksesta , en jää tosin sängyn pohjalle mutten saa niin paljoa aikaan kun pitäisi . Yritän opiskella omaksi ilokseni , tänäänkin tentin jälkeen tuntui siltä että huh huh. Mutta toki nautin luonnosta ja joutsenista.
janttukatriina

Sivut

Kommentit (25)

Vierailija

Miksi keväällä pitäisi uudistua? Minulle riittää oma itseni tällaisenaan. Kevät tulee ja menee ennen kesää ilman sen kummempia vastaanottajaisia. Opiskelukin Työväenopistossa loppui jo, joten vapaus koitti.

Vierailija

Lainaus:

Miksi keväällä pitäisi uudistua? Minulle riittää oma itseni tällaisenaan. Kevät tulee ja menee ennen kesää ilman sen kummempia vastaanottajaisia. Opiskelukin Työväenopistossa loppui jo, joten vapaus koitti.

Onko sulla tylsää? Kyllä nyt verhot pitää vaihtaa ja ottaa lasi kuohuavaakin. Keitä nippu vihreitä parsoja ja keksi yllättävä kastike niille. Jotta et pääsisi sivaltamaan takaisin, kirjoitan itse: Voit olla tekemättä mitään ja nauraa laiskottelullesi!

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

Onko sulla tylsää? Kyllä nyt verhot pitää vaihtaa ja ottaa lasi kuohuavaakin. Keitä nippu vihreitä parsoja ja keksi yllättävä kastike niille. Jotta et pääsisi sivaltamaan takaisin, kirjoitan itse: Voit olla tekemättä mitään ja nauraa laiskottelullesi!

No ei todellakaan ole tylsää.

Vierailija

jotenkin kai oletetaan että keväällä pitäisi uudistua. Mutta uudistuahan voi monella tavalla. Vaikka vain rauhoittumalla.
janttukatriina

juuli
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

.
MInä kanssa. loisesti otan. Ei voi olla kun iloinen. Lumet lähtee. ilmestyy vuokot. Laulelee linnut. Ruoho viheriöi. Paivä paistaa. Lämmin on. Ilomieli valtaa.

Juuli
.

Vierailija

Sulkemalla sälekaihtimet ja siirtämällä lenkkiajan joko aikaiseen aamuun tai myöhäiseen iltaan ja toivomalla että kaikki olisi pian ohi.

Vierailija

Lainaus:

Sulkemalla sälekaihtimet ja siirtämällä lenkkiajan joko aikaiseen aamuun tai myöhäiseen iltaan ja toivomalla että kaikki olisi pian ohi.

Koko elämä?

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

Koko elämä?

No ei todellakaan.

Vierailija

Minun kevät tulee joutsenien ja kurkien myötä. En osaa sanoin kuvat sitä tunnetta kun näen ensimmäiset linnut. Vihdoinkin talvi on takana . Tähän kevääseen kuuluu myös tulvat , muutaman kilometrin päässä pelto on muutt unut järveksi. Hymyillään ehkä se aurnkokin kohta näyttäytyy. Jaksamista sinulle joka katsot nyt maailmaa harmaiden silmälasien läpi.
janttukatriina

Vierailija

Minä, joka kirjoitin, ettei "todellakaan ole tylsää", en kirjoittanut muuta. Joku muu on ankeana. Itse elän normaalia elämää ihan hyvällä fiiliksellä yleensä ympäri vuoden. Siksi en erikseen ota kevättä sen kummemmin vastaan. Kesää ehkä vähän, kun valmistaudun mökkikauteen.

Vierailija

Lainaus:

Minä, joka kirjoitin, ettei "todellakaan ole tylsää", en kirjoittanut muuta. Joku muu on ankeana. Itse elän normaalia elämää ihan hyvällä fiiliksellä yleensä ympäri vuoden. Siksi en erikseen ota kevättä sen kummemmin vastaan. Kesää ehkä vähän, kun valmistaudun mökkikauteen.

Herra jestas, iloa mieleen. Mitä sää toisten ankeuksista huolehdit. Jokainen ottaa kevään vastaan tavallaan. Mää lähden torille kahville.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat