Aloita uusi keskustelu Edellinen ketju Seuraava ketju Sana on vapaa Eläke, laki ja oma talous Terveys Matkat Mummot Runot Piha & puutarha FacebookTwitterWhatsApp Tykkää Tallenna Add a discussion Keskustelun etusivu | Sana on vapaa Ennen kaikki oli toisin. Ennen kaikki oli toisin. Vierailija klo 20:25 | 23.4.2013 Toista oli ennen. Avioerokaan ei onnistunu aivan yhtä helpolla kuin nykyisin. Kumpi lienee parempi? Vastaa Ilmoita asiattomaksi Kommentit (6) La mer Seuraa 1/6 | klo 20:51 | 23.4.2013 Ennen ei tarvinnut reksoonakaan. Riitti, kun hygienian hoiti mäntysuovalla. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi 2/6 | klo 21:07 | 23.4.2013 Ja 60-luvun loppupuolella --aah, kun tytöt "kuolasivat" tällaisten poikien perään. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi Sisältö jatkuu mainoksen alla Sisältö jatkuu mainoksen alla 3/6 | klo 22:17 | 23.4.2013 Olin sitä minäkin ennen nuori, hoikka ja nätti. Nyt vain nätti ja lihava. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi 4/6 | klo 22:46 | 23.4.2013 Oon himppusen liian nuori että ossaisin noita ylläolevia muistella, kun olen 60-luvulla vasta koulun aloittanut ja 70-luvulla ripille päässyt. Yleisesti voisin sanoa silti että oi niitä nuoruuden aikoja. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi 5/6 | klo 22:52 | 23.4.2013 Ennen kaikki oli parempaa. Kesäisin aurinkokin paistoi aina ja kesä oli kesä. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi 6/6 | klo 23:11 | 23.4.2013 Ennen oli nukkumaanmenoaika, nyt ei ole, eikä kukaan anna valomerkkiä yleiskatkaisijalla. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi Keskustelun etusivu | Sana on vapaa Alueen etusivulle Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23. Keskustelun etusivu | Sana on vapaa Aloita uusi keskustelu Edellinen ketju Seuraava ketju Sana on vapaa Eläke, laki ja oma talous Terveys Matkat Mummot Runot Piha & puutarha
La mer Seuraa 1/6 | klo 20:51 | 23.4.2013 Ennen ei tarvinnut reksoonakaan. Riitti, kun hygienian hoiti mäntysuovalla. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi
2/6 | klo 21:07 | 23.4.2013 Ja 60-luvun loppupuolella --aah, kun tytöt "kuolasivat" tällaisten poikien perään. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi
3/6 | klo 22:17 | 23.4.2013 Olin sitä minäkin ennen nuori, hoikka ja nätti. Nyt vain nätti ja lihava. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi
4/6 | klo 22:46 | 23.4.2013 Oon himppusen liian nuori että ossaisin noita ylläolevia muistella, kun olen 60-luvulla vasta koulun aloittanut ja 70-luvulla ripille päässyt. Yleisesti voisin sanoa silti että oi niitä nuoruuden aikoja. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi
5/6 | klo 22:52 | 23.4.2013 Ennen kaikki oli parempaa. Kesäisin aurinkokin paistoi aina ja kesä oli kesä. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi
6/6 | klo 23:11 | 23.4.2013 Ennen oli nukkumaanmenoaika, nyt ei ole, eikä kukaan anna valomerkkiä yleiskatkaisijalla. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi
Ennen ei tarvinnut reksoonakaan.
Riitti, kun hygienian hoiti
mäntysuovalla.
Ja 60-luvun loppupuolella --aah, kun tytöt "kuolasivat" tällaisten poikien perään.
Olin sitä minäkin ennen nuori, hoikka ja nätti. Nyt vain nätti ja lihava.
Oon himppusen liian nuori että ossaisin noita ylläolevia muistella, kun olen 60-luvulla vasta koulun aloittanut ja 70-luvulla ripille päässyt. Yleisesti voisin sanoa silti että oi niitä nuoruuden aikoja.
Ennen kaikki oli parempaa. Kesäisin aurinkokin paistoi aina ja kesä oli kesä.
Ennen oli nukkumaanmenoaika, nyt ei ole, eikä kukaan anna valomerkkiä yleiskatkaisijalla.