Kommentit (8)

Vierailija

Heipä hei !
Täällä Keravallakin harrastamme senioritanssia ja hauskaa on .Miehistä vain on puute tanssikavereiksi !!Missä te miehet luuraatte ???

Vierailija

Olin muutama viikko sitten kuntoilutapahtumassa. Päivän kuvioon kuului myös senioritanssi.
Päivänselvää oli, etten siihen osallistu. Jo pelkästään sana senioritanssi toi mieleen tanssintaitajat, jotka kaiken osaajina vielä seniorinakin opettelevat jotain uutta. Ryhmässämme oli voimakastahtoisia ihmisiä, jotka hinasivat minut mukaansa.
Tanssi oli todella suunniteltu senioreille! Askelkuviot olivat lyhyitä ja niitä opeteltiin moneen, moneen kertaan ilman musiikkia. Kuinka ollakaan, minä opin ja musiikin tahdissa oli ihana mennä. Että minäkin, koko ikäni osaamistani arvellut!
Ryhmässämme oli vain kaksi miestä, eikä senioritanssi vaatinut omaa paria, parit vaihtuivat koko ajan.
Joten, seuratkaapa senioritanssi-ilmoituksia ja rohkeasti mukaan, suosittelee rokan syönyt.

Vierailija

Lainaus:

Mitähän tämäkin ketkutus aihe tekee terveys-osiossa?
Erittäin inhaa!!

Ei voi olla totta - mokomaa ketkustusta/letkutusta tervysosiossa.
!
Eikö nuo ketkuttelijat osaa edes lukea?? Ei kait kun aika menee hömppään.

Vierailija

Lainaus:

Olin muutama viikko sitten kuntoilutapahtumassa. Päivän kuvioon kuului myös senioritanssi.
Päivänselvää oli, etten siihen osallistu. Jo pelkästään sana senioritanssi toi mieleen tanssintaitajat, jotka kaiken osaajina vielä seniorinakin opettelevat jotain uutta. Ryhmässämme oli voimakastahtoisia ihmisiä, jotka hinasivat minut mukaansa.
Tanssi oli todella suunniteltu senioreille! Askelkuviot olivat lyhyitä ja niitä opeteltiin moneen, moneen kertaan ilman musiikkia. Kuinka ollakaan, minä opin ja musiikin tahdissa oli ihana mennä. Että minäkin, koko ikäni osaamistani arvellut!
Ryhmässämme oli vain kaksi miestä, eikä senioritanssi vaatinut omaa paria, parit vaihtuivat koko ajan.
Joten, seuratkaapa senioritanssi-ilmoituksia ja rohkeasti mukaan, suosittelee rokan syönyt.

Tarvitseeko kuntoiluun miestä ja jos saan kysyä, mihin osioon?

Vierailija

Lainaus:

Mitähän tämäkin ketkutus aihe tekee terveys-osiossa?
Erittäin inhaa!!

Vanhat kun mieltää sen terveyden tärkeimmäksi asiaksi elämässä, tanssin jälkeen, partneri tanssilattialle on se kolmas tärkein.
On viisautta laittaa asiat tärkeysjärjestykseen. :p

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

Tarvitseeko kuntoiluun miestä ja jos saan kysyä, mihin osioon?

Voi rakkaus sentään, mikä ärripärri täällä on noin tympääntyneellä päällä!
Luepa tuo tekstini uudelleen, ja edellisetkin. Keravalla haikailtiin miehiä mukaan, minä tuossa tekstissäni yritin sanoa, ettei miehiä välttämättä tarvitse senioritanssiin, meidänkään ryhmässä ei ollut kuin kaksi.
Eikä koskaan ole tullut mieleenkään, että kuntoiluun tarvitaan miestä, mistä moinen mieleesi välähti?
Ei voi muuta sanoa kuin että teksti tulkitaan kuin halutaan.
Ja vielä, senioritanssin verran kevyttä ketkutusta kuuluu terveysosioon, usko pois! Tämän puhisi Ilmatar

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat