klo 17:24 | 4.5.2013
Katsokaapa tämä ohjelma, ennen kuin varaatte lentomatkan : http://www.katsomo.fi/?progId=179267
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Katsokaapa tämä ohjelma, ennen kuin varaatte lentomatkan : http://www.katsomo.fi/?progId=179267
Ladataan...
Sivut
En ehdi katselemaan,sillä varasin jo halpislennon ja pitää pakata!
Samat sanat nyt täytyy pakata HALPIS -lennolle,lähe mukkaanelä pelekkee.
Halpislennot ei kiinnosta, ei tarvitse turvautua sellaisiin. Ei myöskään Aeroflotin lennoille.... ei ikinä!
Eihän nämä täällä mitään lentoja varaile!! Lentävät korkeintaan kapakasta ulos![/quote]
Onpa täällä rakentavaa matkailukeskustelua.
Aeroflot ei ole tänäpäivänä enää samanlainen kuin Neuvostoliiton aikoina.
Vuonna 2012 se sijoittui maailman turvallisimpien lentoyhtiöiden listalla sijalle 39.
Sen taakse jäivät m.m. SAS, American airlines ja France airlines, tämä kertoo jo aika paljon Aeroflotista.
Onpa täällä rakentavaa matkailukeskustelua.[/quote]
Aloitus oli outo. Ei aloittaja minnekään ole edes menossa, kunhan vaan laittaa kauhulinkkejä esiin.
ja voihan ihme!!! kyllä olet todella pihalla. Mikähän tuo France Airlies lienee, en ole kuullutkaan?
Ryssä on ryssä vaikka voissa paistaisi, se asia ei muutu.
Mehän ei edes tiedetä kun lentokone putoaa neukuissa.... ei läheskään aina.
Jenkeissä lentää kokeita koko ajan eestaas....mitä ne kuolemanturmat ovat olleet joista kirjoitat?
Demaristako oot tietosi saanut?
Tilastoihin ei ole edes otettu Aeroflotin historiaa. Ja nuoret yhtiöt pärjäävät tilastossa paremmin kuin piktään toimineet, se on selvää. Tilasto ei ole vakuutus eikä turva, se kannattaa muistaa.
Ei venäläisetn koneiden onnettomuuksista ole kovin pitkään edes tiedetty mitään, siellähän pimitetään kaikki negatiiviset asiat. Joten listalla näkyy sekin kauniina ykstyiskohtana.
Tilastojen mukaan Finnair on Euroopan turvallisin yhtiö.
ja mistähän sinä olet "tietosi" hakenut? Virallisissa tilastoissa SAS kuuluu maailman turvallisimpiin yhtiöihin. Euroopan turvallisin on Finnair.
France Airlines, kerro mikä se on???? Aeroflot ei anna anna tilastojaan julki eli tiedoksi.
Jopa on tullut monta kommenttia lyhyen ajan sisällä, ketjussahan on olllut ihan ruuhkaa mikä on harvinaista.
Kyllä myönnän, virhe on tapahtunut.
Fiksuimmat ehkä arvasivatkin että kyse oli Air Francesta, ei suinkaan France airlinesistä.
Tiedot ovat peräisin Jet Airliner Crash Data Evaluation Centren listoilta, ne on julkituonut eräs matkailualan lehti ja ne löytyvät myös Wikipediasta.
Ihan vain mielenkiinnosta, mikäs se on se anonyymin "virallinen" lista?
Sikäli juttu rönsyilee ja poikkeaa otsikosta jotta Aeroflotia ei lasketa kuuluvaksi halpalentoyhtiöihin, mutta valitettavasti vanhat ennakkoluulot istuvat tiukasti ihmisten mielessä.
Laittaa sitten nyt lentoyhtiöidenkin nimet oikein..... jos ne sattuu tietämään.
Sinä et ole kovin fiksu, sen huomaa...
Olen käyttänyt Air Francea usein, hyvä firma. Nykyään Air Frnace tekee yhteistyötä finnairin kanssa. Menin erääseen Euroopan pääkaupunkiin Finnairilla, koneessa kuulutettiin: tämä on Finnairin ja Air France yhteislento...
Kirjoitat otsikossa halpalentoyhtiöistä mutta sitten juttu karkaa muualle.
Minä olen myöskin lukenut ihan erilaista faktaa kuni sinä täällä suollat. En tiedä mistä olet "tietosi" hakenut eikä väliä.
SAS oli kyllä virallisella listalla kärkipäässä... Wiki taas on epäluotettava, sinnehän kuka vaan voi lisätä mitä vaan.
Tämä tästä tällä kertaa....
Virallinen lista on olemassa.
Onko koneita putoillut?
[/quote]
Jospa aloittaja kertoisi aluksi ne SAS:n koneet jotka ovat viime aikoina pudonneet???
Siellähän se on aivan selvästi luettavissa mistä ja kenen listalta olen tietoni saanut.
Edelleen minulle on epäselvää mikä se on se olemassa oleva virallinen lista.
Finnar tekee yhteistyötä myöskin halpalentoyhtiöiden kanssa, kesän Riika lennoissa on operoiva yhtiö halpalentoyhtiö.
Sivut