Anna äänesi Linnan juhlien parhaimmille!

Vierailija

Joko olette käyneet äänestämässä Linnan juhlien kauneinta asua, upeinta kampausta ja kiinnostavinta miestä Me Naisten sivuilla?

http://www.menaiset.fi/artikkelit/ihmiset/art1176-Linnan-juhlien-parhaat...

Kommentit (7)

Vierailija

Ainoa,joka minua kiinnosti Linnan juhlissa,oli Mannerheim-ristin ritari Tuomas Gerdt.
Tälläiset pukujuhlat ei minua suuremmin kiinnosta.Nykyäänhän niissä puhutaankin vain naisten näyttävistä puvuista ja kuka tuli ja meni kenenkin kanssa.Se ei liene ollut juhlien perimmäinen tarkoitus,mutta näin se vaan tuntuu menevän.Sääli.

Vierailija

Katselen aina kun voin linnan juhlat.
Erityinen mielenkiinto on niissä henkilöissä, jotka ovat ansioituneen puolustamaan ja rakentamaan omaa Suomea.
Sodan ajoista on jo aikaa ja nyt on tärkeää huomioida henkilöt, jotka omalla työllään tai työpaikoilla rakentavat tätä yhteiskuntaa.
Eihän kauniiden asujen katselulta voi välttyä ja oma arvo niillekin, onhan se hienoa olla prinsessana arjen keskellä.
Suuri ilo ja yllätys oli naispuolisen sukulaisen läsnäolo veteraanien edustajana linnan juhlissa. Sille anna ääneni en niinkäät ulkoisille asioille.
Joulumieltä kaikille.

Vierailija

Minusta Linnanjuhlien katselu on hauskaa ajanvietettä. Kiva katsella julkimoita ja heidän asujaan. Kaikkein kauneimpia olivat nuoret huippu-urheilijamme ryhdikkäinä ja hienoissa asuissa. Yksi asia kuitenkin mätti. Linnajuhlat järjestettiin sikainfluenssariskistä huolimatta, mutta Helsingin koululaisten Itsenäisyyspäivän juhlat peruttiin sikainfluenssariskin vuoksi. Siinä oli suuri suru monelle koulaiselle. Hienot puvut ja kengät ostettu, tanssimista harjoiteltu ja jännätty. Ja sitten - ei mitään.

Vierailija
allinlapsi

Minusta Linnanjuhlien katselu on hauskaa ajanvietettä. Kiva katsella julkimoita ja heidän asujaan. Kaikkein kauneimpia olivat nuoret huippu-urheilijamme ryhdikkäinä ja hienoissa asuissa. Yksi asia kuitenkin mätti. Linnajuhlat järjestettiin sikainfluenssariskistä huolimatta, mutta Helsingin koululaisten Itsenäisyyspäivän juhlat peruttiin sikainfluenssariskin vuoksi. Siinä oli suuri suru monelle koulaiselle. Hienot puvut ja kengät ostettu, tanssimista harjoiteltu ja jännätty. Ja sitten - ei mitään.

Olen todella erimieltä linnanjuhlista! Työvoimaa pannaan pihalle ja surkutellaan taloudellista tilannetta, mutta äveriäät kansanedustajat juhlivat linnassa meidän veronmaksajain rahoilla. Olisi todella ryhdikästä sanoa, että haluamme tänä vuonna lahjoittaa itsenäisyysjuhliin menevät varat työttömille.
Onko joku kanssani samaa mieltä?

marjutti
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Minä olen.
Linnan juhlat ovat aikansa eläneet.Moni muukin asia on kannattamattomana lopetettu,miksei näitä juhlia.
Jos rahat ovat vähissä ja punakynällä etsitään säästösyitä kouluista ja kirjastoista ja eläkeläisten kokoontumispaikoista,niin miksi pitää sellaisia juhlia,jotka eivät tuota mitään.
Eikö siinäkin olisi säästetty,jos nämä juhlat olisi jätetty pitämättä?

aluisa
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Hei Marjutti,
Olen ajatellut ihan samaa asiaa. Miksi veronmaksajat kustantavat 2000 hengen juhlat, joista ei ole mitään hyötyä? Jos juhlat järjestetään, täytyisi jokaisen vähintäänkin antaa 100 € hyväntekeväisyyteen. Miksi jotkut porskuttavat, kun me vähiväkiset joudumme luopumaan niin monesta?
Hyvää joulun odotusta toivottelee Aluisa

katrinka
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Kun on suurimman osan elämästään ollut köyhä ja lopun aikaa korkeintaan vähävarainen, eivät tuollaiset pukujuhlat todellakaan kiinnosta.
Sitä elää kuin eri maailmassa jossa ei hienouksia edes kaipaa. Onneksi ei tarvitse pelätä saavansa kutsua linnanjuhliin. Eihän siellä osaisi olla.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat