Käytätkö luontaistuotelääkitystä?

Vierailija

Vanheneminen tuo usein tullessaan monenlaisia kipuja ja kolotuksia, niin lihaksissa
kuin nivelissäkin.
Itsellä sikäli onnea, että mitään lääkärinmääräämää lääkitystä ei ole. Iän lisääntyessä
lihakset helposti kipeytyvät ja koko kroppa jäykistyy. Olen huono käyttämään särkylääk-
keitä. Ainoat pillerini ovat B ja D-vitamiinit ja magnesium. Nyt kuitenkin kaipaisin
jotain, joka auttaisi em lihaksien kipeytymisiin.
Osaatteko antaa vinkkiä luontaistuotteista!?

Kommentit (7)

Vierailija

Lainaus:

.....Nyt kuitenkin kaipaisin
jotain, joka auttaisi em lihaksien kipeytymisiin.
Osaatteko antaa vinkkiä luontaistuotteista!?.....

Parhaat vinkit saat koulutetulta luontaistuotekauppiaalta :-)

Vierailija

Kun tiedetään miten paljon ihmiset käyttävät luonteistuotteita, ravintolisiä ja miten paljon kiinnostusta niihin on, niin onhan tosi kuiva ja tyhjä vastaus !!
En useinkaan tajua, miten täällä eri sivuilla monesta rumasta tai riitaa aiheuttavasta juttua lentää, mutta esim.tämmöinen ihan kiva kysymys ei jaksa tätä ET-väkeä sytyttää..
En tiedä aloittajan ikää tai perusterveydentilaa, lääkitystä ym., jotka kaikki vaikuttavat yleiseen oloon, kipuiluihin jne. Siinä mielessä luontaistuotekauppias osaisi parhaiten. Itse olen +50v, käytän monivitamiinia, D-vitamiinia 50mikrog./pvä, kalsium-magnesium-tuotetta, Omega3-kalaöljykapseleita. Lihaskipuihin, kramppeihin ym.on hyvä juuri tuo kalsium-magnesium. Jos käyttää pelkkää magnesiumia, se ottaa luustosta kalsiumia toimintaparikseen. Huolehdi siis myös kalsiumin saannista. Olen harkinnut hankkisinko kokeiluun Glukosamin-valmistetta nivelkipuihin, joita aika ajoin ilmenee.

Vierailija

Lihaskipuihin on yksi hyvä ja luonnollinen keino ja se on päivittäinen venyttely. Ellei ennestään osaa, kannattaa varata aika hyvälle fysioterapeutille, joka näyttää kädestäpitäen oikeat liikkeet. Ainakin minulle venyttely on hyvä apu.

Vierailija

Lainaus:
Anonyymi 06.05.2013 16:43
....En tiedä aloittajan ikää tai perusterveydentilaa, lääkitystä ym., jotka kaikki vaikuttavat yleiseen oloon, kipuiluihin jne. Siinä mielessä luontaistuotekauppias osaisi parhaiten......

Sano miun sanoneen :D

Anonyymi 06.05.2013 16:05

Vierailija

Minä olen kuullut monen kaltaiseni ikäihmisen olevan tyytyväinen VitaePro-nimiseen ravintolisään. On luontaistuote, ja auttanut ongelmissa juuri lihasten ja nivelten kanssa. Kolotuksissa ja jäykkyyksissä. Itse en ole vielä koettanut, mutta harkitsen vakavasti tilaamista. Sitä ei taida saada apteekista tai luotaistuotekaupoista, mutta mainoksia näkyy paljon.

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:
Anonyymi 06.05.2013 16:43
....En tiedä aloittajan ikää tai perusterveydentilaa, lääkitystä ym., jotka kaikki vaikuttavat yleiseen oloon, kipuiluihin jne. Siinä mielessä luontaistuotekauppias osaisi parhaiten......

Sano miun sanoneen :D

Anonyymi 06.05.2013 16:05

Aloittaja ilmoitti ettei ole mitään lääkärin määräämää lääkitystä.

Vierailija

Niinpä, huomasin sen sitten kun olin jo vastannut aloittajalle. Inhimillinen erehdys, sorry. Aloittajalle vielä, että tuo VitaePro saattaisi myös olla sinulle ihan kokeilun arvoinen. Tv:ssä ainakin mainostavat sitä paljon.
Ihmisten kannattaisi aloittaa ravintolisien ja vitamiinien käyttö jo silloin kun vaivoja ei vielä ole. On tosi vaikeaa saada ravinnosta riittävästi kaikkia vitamiineja joita varsinkin ikääntyvä tarvitsee. Kasviksia, hedelmiä, proteiineja ym.pitäisi syömällä syödä semmoiset määrät, jos mieli saada niistä oikeasti tukea oloonsa, että hyvän ravinnon lisäksi suosittelen myös "pillereitä". Etenkin, jos vaivoja jo ilmenee ja ne haittaavat jokapäiväistä elämää.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat