Sivut

Kommentit (29)

Lainaus:

Ehkä noin yleensä ovatkin mutta siellä on se yksi poikkeus, akateeminen, sivistynyt, muita varakkaampi ja fiksumpi nais-ihminen.

Ei ole sellaista näillä palstoilla näkynyt. Useampi on yrittänyt esittää jotain sen sorttista. Yksi ruotsinkielinenkin.

Taitaa eräällä parisen vuotta Jumalan etsintä-palstalla vaahtonut naispuolisella helluntailaisella (sry ent. uskova, nykyisin taas viittaa palanneensa uskoon) ongelmia kovastikin. Voi rassua voi voi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Lainaus:

Taitaa eräällä parisen vuotta Jumalan etsintä-palstalla vaahtonut naispuolisella helluntailaisella (sry ent. uskova, nykyisin taas viittaa palanneensa uskoon) ongelmia kovastikin. Voi rassua voi voi...

En edes tikulla nostaisi, siis ei mitään tietoo asiasta. Kiva lukea mitä asiasta tietämättömät arvioivat kenestäkin, luullen saavansa vastauksia asianomaisilta.heehee ei tipu, kotkota vaan.

Lainaus:

Vaahtonut on svetisistinen lipsahdus ikääntyneeltä ruotsinkieliseltä, joka ei osaa lukea, koska Jumalan etsintä käynnistettiin.

Lainaus:

Lainaus:

Vaahtonut on svetisistinen lipsahdus ikääntyneeltä ruotsinkieliseltä, joka ei osaa lukea, koska Jumalan etsintä käynnistettiin.

Täällä saa näyttää, miten ihminen voi vihata ja inhota toista ihmistä. Ettei käytä aseita kadulla.

Lainaus:

Lainaus:

Lainaus:

Täällä saa näyttää, miten ihminen voi vihata ja inhota toista ihmistä. Ettei käytä aseita kadulla.

Ihmettelen millä perustelee täällä toista ihmistä kohtaan tuntemaansa vihaa?
Kateuspaholainen on ainoa syy mitä minä voisin ajatella. Herää kysymys , mistä voi olla tuntemattomalle ihmiselle kade? minun vastaukseni on, vain kirjoitustyylistä!
Mahdollista on, että jostakin kautta on kulkeutunut tietoa, että tunnemme reaalielämässä saman ihmisen. Toisen puolelta on kulkeutuneet juorut. Miesten ei pitäisi olla niin sinisilmäisiä ja luottavaisia puolituntemattomia naisia kohtaan, ja mennä kertoilemaan yksityispostisalaisuuksia, eli juoruamaan edellisestä kirjoittelukaverista. Näin mielestäni on tuo viha ja kateus syntynyt joka valone merkkiin useasti kohdistuu.

Lainaus:

Lainaus:

Lainaus:

Lainaus:

Ihmettelen millä perustelee täällä toista ihmistä kohtaan tuntemaansa vihaa?
Kateuspaholainen on ainoa syy mitä minä voisin ajatella. Herää kysymys , mistä voi olla tuntemattomalle ihmiselle kade? minun vastaukseni on, vain kirjoitustyylistä!
Mahdollista on, että jostakin kautta on kulkeutunut tietoa, että tunnemme reaalielämässä saman ihmisen. Toisen puolelta on kulkeutuneet juorut. Miesten ei pitäisi olla niin sinisilmäisiä ja luottavaisia puolituntemattomia naisia kohtaan, ja mennä kertoilemaan yksityispostisalaisuuksia, eli juoruamaan edellisestä kirjoittelukaverista. Näin mielestäni on tuo viha ja kateus syntynyt joka valone merkkiin useasti kohdistuu.

Kerro lisää! Mahtaako olla totta lainkaan. Mainittu nimimerkki taitaa olla myös anonyymina salakavala tyyppi.

Voi tsiisus!
Lukekaapa mistä tämä alkoi- 6.5.11:17 tämä oli valonen kommentti. Seuraava oli ainakin 16:54.Sen jälkeiset kommentit olivat useita timtimin (?) ja muiden.
Toisen osaanottajan eliminun kommentti ei kohdistunut valoneen vaan oli huulen heitto aloittajan hauskaan lipsahdukseen. Siihen kommentoi muitakin. Minun seuraava kommentti oli vastaus timtimille(?) ja ihan kiltti. Joudun näiden hyökkäysten kohteeksi hyvin usein.Yrittävät saada minut pois foorumista, ei siinä muuta.
Itsehän tekevät itsensä naurun alaiseksi, mutta näinhän sruntman kommentoi.
Hauskaa pitää olla! Muuten olen samaa mieltä,mutta törkeydet pois.
gastella

Ps. poistetaankohan tämä?

Näin kävi, kun unisena tulee kirjoittamaan.
Kävin tuolla 1-sivulla ja olenhan minä sinne enmmänkin kirjoittanut, kuin oletin. Siksi toisekseen päivämäärä oli pielessä. Kaikki kirjoituksethan kirjoitettiin eilen eli 7.5.
Nyt pakko luetella omat kirjoitukset, jottei niistä nousisi uusi riepottelu.
Omat kirjoitukseni ovat 7.5 10:48, 12:48, 15:49 ja 19:46.
Valonen 7.5.11:17, 16:54, loput valosen, timtimin ja muiden.
Olkoon nämä selvennyksiä muille kiinnostuneille.:))
gastella

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat