Postikortteja

Seuraa 
Liittynyt19.8.2015

Tervehdys,

Kukapa osais neuvoa meikäläistä kun oon ihan mahdottoman huono näissä tietokonejutuissa. Meillä on kasa kuvia tältä keväältä reissulta josta haluttais saada postikortteja tulostettua joita voitais lähetellä tuttaville. Mutta mistäs saan sellasta postikortti-paperia ja voinko tulostella sellaselle ihan tavallisella koti-tulostimella? Mulla on halpa mutaman kympin Epsonin masiina.

Olisko kellään vinkkejä?

Kommentit (9)

ymi
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Eiköhän tällä palstalla liiku asiantuntijoita kun kukaan ei ole vastannut.

En ole mikään asiantuntija mutta tuskin saat omalla tulostimella sellaisia kortteja tehtyä joita voit kortteina lähettää. Valokuvapaperi jolle kuvia yleensä tulostetaan taitaa olla niin ohutta että ne kortit on ainakin lähetettävä kirjekuoressa. Lisäätkö itse kortteihin jotakin tekstiä?

Ehkä kannattaa tutustua näihin vaihtoehtoihin kuin esimerkiksi tästä linkistä saa tilattua omista kuvista valmiit kortit.

http://www.ifolor.fi/kuvakortit?WT.srch=1&WT.mc_id=fi_fi_sem_gsm_-_G0001...

Ei kovin kallista mielestäni. Kannattaa ainakin tutustua. Näyttää olevan monenlaisia vaihtoehtoja johon voi lisätä sen oman kuvan ja mieleisensä tekstin. Tosin näissäkin tulee lähetyskuoret mukaan.

Jos jollakulla on parempaa tietoa niin ohjeita lisää.

Vierailija

Kiitos ymi,

Eli en sitte ehkä lähe niitä ite tulostelemaan. Taitaa olla muutenki että tulee halvemmaks tilata netistä ne! Katoin myös tuota sun linkkiä mutta en millään meinannut löytää sellasta missä ei oo kaikenmaailman kukkareunuksia tai muita koristeita >:( Googlettelin ja löysin esim tän mistä sais: http://print24.com/fi-fi/product/postikortit/ , hinta on iha ok jos tilaa enemmän. En kyllä tiiä onko mulla käyttöä esim sadalle, mutta ainakin vois surutta läehetellä kaikenmaailman tutuille haha!

Vierailija
ymi

En ole mikään asiantuntija mutta tuskin saat omalla tulostimella sellaisia kortteja tehtyä joita voit kortteina lähettää. Valokuvapaperi jolle kuvia yleensä tulostetaan taitaa olla niin ohutta että ne kortit on ainakin lähetettävä kirjekuoressa. Lisäätkö itse kortteihin jotakin tekstiä?

Ehkä kannattaa tutustua näihin vaihtoehtoihin kuin esimerkiksi tästä linkistä saa tilattua omista kuvista valmiit kortit.

Ei kovin kallista mielestäni. Kannattaa ainakin tutustua. Näyttää olevan monenlaisia vaihtoehtoja johon voi lisätä sen oman kuvan ja mieleisensä tekstin. Tosin näissäkin tulee lähetyskuoret mukaan.

Hei!

Kyllä Ifolorilta saa tilattua postikortteja omista kuvista ilman kirjekuoriakin ja ilman koristeellisia reunuksia. Vähimmäismäärä tilauksessa on 10 kpl ja usein on tarjouksia, että saa 10-15 prosentin alennuksen. Minä olen tilannut uutiskirjeen spostiin, niin tilaan aina silloin, kun ovat tarjouksessa. Olen innokas korttien lähettäjä ja teetän paljon itse ottamistani kuvista.

Terveisin Es

Vierailija
ymi

Korteista en tiedä mutta itselläni on hyvälaatuinen monitoimilaite jolla teen kaikki valokuvani. Sopivaa paperia (eli laadukasta, tarkoitettu valokuvien tulostamiseen) saa ostaa Stockmannilta ainakin (varmaan muualla alan liikeistä).
En tunne laitetta josta kirjoitat, mutta kirjekuoriahan saa kirja-ja paperikaupoista.

Vierailija
villevi

Kiitos ymi,

Eli en sitte ehkä lähe niitä ite tulostelemaan. Taitaa olla muutenki että tulee halvemmaks tilata netistä ne! Katoin myös tuota sun linkkiä mutta en millään meinannut löytää sellasta missä ei oo kaikenmaailman kukkareunuksia tai muita koristeita >:( Googlettelin ja löysin esim tän mistä sais: http://print24.com/fi-fi/product/postikortit/ , hinta on iha ok jos tilaa enemmän. En kyllä tiiä onko mulla käyttöä esim sadalle, mutta ainakin vois surutta läehetellä kaikenmaailman tutuille haha!

Myös valokuvausliikkeet valmistavat kortteja, saa myös kuoret samaan hintaan. Kannattaa toki verrata hintoja.

Vierailija

Minulla on pieni valokuvatulostin millä saa mielestäni ihan hyvälaatuisia kuvia. Kannattaa hankkia jos usein tulostaa kuvia. Laite maksoi n. 120 euroa + värit ja valokuvapaperit.

Vierailija

Okei, mulla on muutaman (5) vuotta vanha masiina, en oo vaan kokeillu painattaa oikealle valokuva/postikortti -paperille. Pitäis varmaan päivittää uuteen, ja jos reilulla huntilla saa kohtalaisen niin aika hyvältä kuulostaa. Tosin muste tuppaa aina maksamaan ihan naurettavan paljon. Eli saattaa silti tulla edullisemmaks painattaa jossain jos tarvii kymmeniä tai enemmän kappaleita.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat