Ministereitä vaihtoon

Vierailija

mutta tuskin mikään paranee tuossa kohtaa.

Kommentit (4)

Vierailija

Siinähän se vaalikausi sopivasti loppuu hommiin perehtyessä - ihan "kohtuupalkalla". Omasta mielestäänhän he ovat "ammattilaisia, jokapaikan höyliä" - kaikki sujuu, vaikka koko ministeriökin vaihtuu toiseen.
Kierrätyksen tavoite voikin olla, että puoluejohtajat ja "konkaripolitrukit" turvaavat omaa asemaansa uusilla "keltanokkaministereillä" joita virkamiehet sun muut sitten pompottelevat.

La mer
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Tämä uusi peruspalveluministeri Huovinen sanaili TV:ssä, että hänen ministerivirkansa
on palkinto hyvästä työstä.
Ennen kuvittelin, että ministerivirkaan valitaan paras, asioista perillä oleva henkilö
Nyt kyllä olen huomannut että ministerin virka on palkinto. Ja ministeri ajattelee ensin itseään
sitten kavereitaan, puoluettaan ja sitten vasta tulee kansa.

En suuremmin pitänyt opetusministeri Gustafssonista, mutta asiantuntijoiden mielestä
hän oli pätevä mies. Joten turha vaihto sekin.

Hannah2
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Olen kaikkea muuta kuin asiantuntija. Joten kirjoitan tuntumani perusteella. Minusta "ministeri" nimi kärsi inflaation. Meille tärkeistä ja jokapäiväiseen elämään kuuluvista asioista päättävät voidaan melkein arvan perusteella valita. Sinä sinne ja sinä tänne. Hieman pelottavaa, vähän niin kuin hyllyvässä suossa kävelisi.
Olen luullut asiantuntemuksen olevan vastuullisen politiikan perusta.

Vierailija

Lainaus:

mutta tuskin mikään paranee tuossa kohtaa.

Koskahan saadaan Räsänen vaihtoon. Olisi jo korkea aika.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat