Seuraava ulkomaanmatkanne?

Vierailija

Minne suuntautuu seuraava ulkomaanmatkanne ja koska?
Reissaava

Sivut

Kommentit (56)

Vierailija

Lainaus:

Skotlantiin kesäkuun lopulla.
-Virve57

Skotlanti on kyllä kiintoisa. Itse mene ensin Vilnaan ja sitten kesäkuun lopulla Gotlantiin.
Muu vielä auki.
Reissaava

Vierailija

Saattaa olla Tallinnan reissu tämän kesän aikana. Nyt ei innosta lähteä pitemmälle tällä kertaa.

Vierailija

Minulla on palo matkustamiseen, matkustan niin kauan kuin jalat kantavat ja pää pelaa, sillä voi tulla vielä aika jolloin eletään vain nojatuolissa matkaohjelmia katsellen.
Koska sydän on "särkynyt" ja moneen kertaan korjattu niin pitkät lennot ovat kiellettyjä joten matkustelen vain lähialueilla, pääasiassa Euroopassa.

Koska Muhamed ei tule vuoren luo, niin vuoren on mentävä Muhamedin luo, eli ensi kuun lopulla Lontooseen ja Hyde Parkiin Rollareiden konserttiin.
Sitten syyskuussa sisaren kanssa yhteen lemppareistani, nimittäin Krakovaan.
Sitä odotan kovasti sillä viime aikoina emme ole sisareni kanssa viettäneet kovin pitkiä aikoja keskenämme.
Ensi vuoden tammikuussa Kolmen valtakunnan kiertomatka eli Egypti- Jordania-Israel.
Tuo Israelin osuus on minulle vielä tuntematon.
Eli näillä mennään, matkojen suunnittelu ja odotus kuuluu elämän mukaviin asioihin.

Vierailija

Lähden Pietariin elokuun lopulla ryhmämatkalle tutustumaan luostareihin ja ikoneihin.
Syksyllä tekee mieli - kaikesta huolimatta Kreikkaan tai sitten Turkkiin. Saa nähdä.
Kesällä ei muuta kuin mökille ja kotiin, mökille ja kotiin.

samettiruusu
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Voi että,miekin matkustaisin vaikka minne,mutta mieheni on vakavasti sairas,siis pysyn koto-Suomessa.Olen saanut paljon kiertää ulkomaita,mutta nyt on tilanne tämä.Teen pieniä kotimaan matkoja.

Vierailija

Lainaus:

Lähden Pietariin elokuun lopulla ryhmämatkalle tutustumaan luostareihin ja ikoneihin.
Syksyllä tekee mieli - kaikesta huolimatta Kreikkaan tai sitten Turkkiin. Saa nähdä.

Onko Pietarissa luostareita?

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

Melkein Pietarin sydämessä sijaitsee Aleksanteri Nevskin luostarialue kirkkoineen.
Siellä toimii myös ikonimaalauskoulu joka on varsin arvostettu maailmalla.

Anonyymi 2.7. klo18.45 mihin muihin luostareihin tutustutte, varmasti upea matka tulossa.

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

Kait siellä on kun matkan otsikko on Pyhiinvaellus Pietarin luostareihin eli tutustuminen Aleksander Nevskin lavraan (jossa yöpymiset), Novodevitshin luostariin, Pyhän Johanneksen luostariin, myös Ylösnousemuksen kirkko ("Kirkko veren päällä") ja sen ikonit, Pietarin ja Paavalin linnoituksen kirkko, Kazanilaisen ikonin katedraali, Pyhän Nikolaoksen ja Jumalanilmestymisen katedraali ja Pyhän Kolminaisuuden katedraali.
Ohjelman mukaan.

Vierailija

Matkustaminen vaatii kohtuullista / hyvää terveyttä, rahaa / eläkettä riittävästi ja uteliasta mieltä. Antaa paljon nähdä erilaista kulttuuria.
Mutta voi kotomaassakin matkailla bussimatkoilla (päivänkin) ja nähdä uutta ja virkistävää.

Vierailija

Seuraava matkani suuntautuu ensi keväänä Espanjaan joko Kanarialle tai sitten Fuken seudulle riippuu mistä edullisimman asunnon saa ja myös lentojen hinnat ratkaisee olen perillä 4-6viikkoa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat