Turkistarhaus säilytettävä

Vierailija

Tänään käytiin maa-ja metsätalousministeriössä keskustelu turkistarhauksesta. Paikalla oli vastustajia ja puolustajia. Täytyy sanoa,että vastustajien argumentit eetisyyteen vedoten ihmetyttää. Jopa professeori,joka on tutkinut eläintenhyvinvointia sanoo ettei näe tieteellisiä perusteluja tarhauksen kieltämiseksi.t.Kokoomusnainen käärmeennahassa:D

Kommentit (7)

Vierailija

Minulla on ehdottamasti kielteinen kanta kaikkeen mikä tuottaa eläimille tarpeetonta kärsimystä. Eli EI eläinkokeille ja turkistarhaukselle. Minä tulen hyvin toimeen ilman turkiksiakin.

Vierailija

Lainaus:

Tänään käytiin maa-ja metsätalousministeriössä keskustelu turkistarhauksesta. Paikalla oli vastustajia ja puolustajia. Täytyy sanoa,että vastustajien argumentit eetisyyteen vedoten ihmetyttää. Jopa professeori,joka on tutkinut eläintenhyvinvointia sanoo ettei näe tieteellisiä perusteluja tarhauksen kieltämiseksi.t.Kokoomusnainen käärmeennahassa:D

Ja tässä kokoomusnainen (talvisin) minkkiturkissa.
Ei mitään syytä lopettaa työllistävä elinkeino.
Mitähän nuo vaatijat tarkoittavat eettisyydellä, sitä en ole koskaan ymmärtänyt.
Kokoomuslainen-nainen

Vierailija
mökinmuori

Minulla on ehdottamasti kielteinen kanta kaikkeen mikä tuottaa eläimille tarpeetonta kärsimystä. Eli EI eläinkokeille ja turkistarhaukselle. Minä tulen hyvin toimeen ilman turkiksiakin.

Tuoko riittää maanlaajuisesti perusteluksi ettet sinä tarvitse turkiksia?! Ei hullumpaa "perustetta" ole kuultu. Mutta et mahda asialle mitään, me käytämme turkiksia ja sallimme laillisen elinkeinon eli turkistarhauksen.
Turkistarhaus ei ole eläinkoe.
Et varmaan juo maitoakaan etkä slali lehmien pitämistä kotieläimille, samoin ei lampaita, sikoja jne.
Pölvästejä hurskastelijoita on Suomen takamaat täynnään - ja sinä sitten olet niin "eettinen" että menet Kreetan turistirysään lomalle? Minusta se on järjenvastaista, mutta minä en olekaan tyhmä kuten eräät.....

Vierailija
mökinmuori

Samaa mieltä - en paremmin sano!
Minä viihdyn vain omissa nahoissani. Tapetun eläimen nahkaa en päälläni kanna.

Vierailija

Anonyymi 15:37 vastaa vielä hänelle, joka toisia tyhmiksi nimitti:
Voin puhua vain omasta puolestani. En syö lihaa enkä matkusta lentokoneella
minnekään, paitsi jos on jostain syystä tulevaisuudessa pakko paeta Suomesta.
Lihakarjan kasvatus/turkistarhaus myös pahentaa ilmastonmuutosta, sen voi tarkistaa minua viisaammilta.
Kaikki me saastutamme ympäristöä, mutta jokainen voi omalta kohdaltaan pyrkiä minimoimaan saastuttamisensa.
Vältetään sitä pahaa, mikä ei ole välttämätöntä.

Vierailija

Luin kerran erään edustusrouvan perustelut minkkiturkilleen, en käytä sitä siksi että se on kaunis vaan siksi että se on lämmin, hän sanoi.
Minä käytän tekoturkista ja hyvin olen tarjennut paukkupakkasillakin. En hyväksy turkistarhausta mutta en silti ole fanaatikko joka herjaa toisinajattelevia.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat