Miksi Antiikki-palsta lopetettiin?

Vierailija

Kyllä nyt suututtaa! Minkä takia ET-lehdestä lopetettiin se ainoa palsta, joka siellä on miehille: Kankaanmäen Antiikki! Siirrettiin internettiin - minä takia, kun ei kaikilla ole tätä internettiä, minunkaan tutuilla monilla ei ole, sellaisilla, joille vanhat tavarat ovat tärkeitä ja harrastavat niitä.

Se Kankaanmäen palsta on niin hyvin kirjoitettu ja Kankaanmäki vastaa niin hienosti. Missään muussa lehdessä ei ole tällaista - kuvat ja kaikki! Tavallisten ihmisten kodin esineitä, käyttötavaraa! Ketkä feministit siellä taas on päättäneet asioita kysymättä tavallisilta lukijoilta mitään! Kysykää lukijoilta joskus jotakin!

Kankaanmäki takaisin! Harkitsen kyllä nyt vakavasti tilauksen lopettamista!!!

Nyt sapettaa

Kommentit (5)

Vierailija

Kiitokset kipakasta palautteesta. Palstauudistuksessa lehteen jää kaksi vastaajaa, joista toinen on lääkäri, toinen oma toimittajamme, jonka erikoisalaa ovat talous- ja lakiasiat. Antiikkipalstalle on kysymyksiä tullut harvakseen, mutta tiedämme, että aihepiiri kiinnostaa monia, ja siksi pyrimme lisäämään varsinaisia keräily- ja antiikkijuttuja. Kertokaapa siis, hyvät lukijat, mistä juuri nyt pitäisi kirjoittaa?

Vierailija

Minä myös olen pahoillani jos antiikkipalsta lopetetaan, ettekö voisi vielä harkita? Toivon mahdollisimman monen lukijan kommentteja tähän.

marjutti
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Myös minä seuraan antiikki-palstaa mielenkiinnolla,vaikka en antiikkia juuri omistakkaan.Äidiltäni sain aikoinani kauniin vanhan kannun ,(Arabian)ja siitä sain tietoa antiikki palstalta.
Uskoisin,että monet ET:n lukijoista ovat hieman varttuneempaa väkeä ja monella saattaa olla itsellään tai jollakin sukulaisella sellaisia tavaroita,joista olisi kiinnostavaa saada enemmän selvyyttä ja tietoa.
Tälläinen palsta olisi ihan mukava olla olemassa,josta sitä tietoa saisi.
Voisiko ETnettiin saada samanlaista palstaa,kuin esim.nettitohtori?
Sen nimi voisi olla vaikka sitten Antiikin-tohtori. Kysymysten lisäksi voisi nyt laittaa kuvankin viestiin.Kysyjiä varmaan löytyisi.

Vierailija

Iloisia uutisia: "antiikkitohtori" vastaa netissä ensi vuonna!

Toimittajamme Erkki Kankaanmäki vastaa entiseen tapaan lukijoiden kysymyksiin ja vastaukset julkaistaan täällä sivulla kysy-alueella.

Nyt siellä on arkisto tänä vuonna lehdessä julkaistuista kysymyksistä ja vastauksista:
http://www.nettiet.fi/kysy/antiikki/

Sari Alho

Vierailija

Hyvä kun tulee antiikkitohtori nettiin, mutta lehdestä oli niin hyvä lukea antiikkipalstaa ja ennen kaikkea sai katsoa kuvia esineistä. Minäkään en omista antiikkia juuri ollenkaan, mutta tykkään lukea näitä kysymyksiä ja vastauksia. Pidän muutenkin historiasta ja kaikenlaisista elävistä tarinoista, mitä esineisiin liittyy. Seuraan myös TV:stä "Antiikkia, antiikkia"-ohjelmaa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat