Kommentit (9)

Vierailija

Huhhuh - onko turhempaa touhua! Kauhistuttaa ajatuskin.
(Nyt joku varmaan kehottaa linnoittautumaan neljän seinän sisälle kypärä päässä. Mutta välimuotojakin on.)

Vierailija

Saattaahan tuo ollakin turhaa mutta hienot näkymät sieltä taatusti on.
Itse kiipeäisin sinne kameran kanssa jos vain pää kestäisi.

Vierailija

Lainaus:

(Nyt joku varmaan kehottaa linnoittautumaan neljän seinän sisälle kypärä päässä. Mutta välimuotojakin on.)

Ompa typerä aloitus. Ajatteletko muita kuin itseäsi!
Voisiko joku valaista onko raamatun Pietarista tai jostakin muusta mieshenkilöstä kyse,
vai Venäjän kaupunki Pietarista?????

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

Ompa typerä aloitus. Ajatteletko muita kuin itseäsi!
Voisiko joku valaista onko raamatun Pietarista tai jostakin muusta mieshenkilöstä kyse,
vai Venäjän kaupunki Pietarista?????

Aloittaja vastaa: ajattelen myös niitä kattokiipeilijöitä, jotka saattavat itsensä vaaraan turhan takia. Tulee mieleen vuoristokiipeilijät ja muut henkensä vaarantajat, joita sitten koetetaan pelastaa, kun on sattunut haaveri. Kalliiksi käy, ja usein vielä pelastustyöt epäonnistuvat. - Miten niin: ajattelenko muita kuin itseäni? Enhän minä itse mene kiipeilemään turhan takia.

valone
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Ahaa! Sinä oletkin se tekstin väärinkääntäjä, ymmärtäjä.
Sen tähden vaan, että saat asian tynkää. Voi sitä muutenkin mieltään avata, jeah.

Vierailija

Juurpa näin! Pietari on sen verran kaunis kaupunki
etten jättäisi tällaista mahdollisuutta käyttämättä.
Huikeaa! Da

Vierailija

Ahaa - taas tuli sensoreita määräämään, millaisia mielipiteitä saa tästäkin aiheesta esittää, ja millaisia ei.
Esitänpä kuitenkin myös tulevaisuudessa oman mielipiteeni, niin kauan kuin ei ylläpitäjä sitä asiattomana poista.
Paheksukaa vapaasti vaan. Katolla ei tavata.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat