Lehti ja sen nettisivut- yksi yhteenkö?

Seuraa 
Liittynyt19.8.2015

Minä olen irtonumeroiden ostaja.

Vielä vuoden alussa seikkailin Matkaopaslehden nettisivuilla ja valitessani matkailualanlehden irtonumeroa valitsin lähes poikkeuksetta tuon Matkaopaslehden.
Vaan kuinka ollakaan, turkinpoika hakkeroi lehden nettisivut ja uudet sivut siirrettiin hyyryläiseksi Me Naiset lehden peräkammariin.
Käyttäjät eivät olleet tyytyväisiä vaan katosivat ja koko palsta kuivui, harminpaikka!
Minuun tuo vaikutti niin että koska nettisivut eivät minua miellytä niin lehtikään ei ole mielessäni enää ykkönen.

Nyt kun olen risteillyt täällä ET-lehden nettisivuilla niin ennen tämä minulle hieman tuntemattomanpi lehti on tullut tutuksi ja sen irtonumeroitakin olen ostanut.

Miten on teidän mielestänne, onko lehden nettisivuilla mitään merkitystä ostohalukkuutenne kanssa?

Kommentit (7)

Vierailija
mökinmuori

Vielä vuoden alussa seikkailin Matkaopaslehden nettisivuilla ja valitessani matkailualanlehden irtonumeroa valitsin lähes poikkeuksetta tuon Matkaopaslehden.
Vaan kuinka ollakaan, turkinpoika hakkeroi lehden nettisivut ja uudet sivut siirrettiin hyyryläiseksi Me Naiset lehden peräkammariin.
Käyttäjät eivät olleet tyytyväisiä vaan katosivat ja koko palsta kuivui, harminpaikka!
Minuun tuo vaikutti niin että koska nettisivut eivät minua miellytä niin lehtikään ei ole mielessäni enää ykkönen.

Nyt kun olen risteillyt täällä ET-lehden nettisivuilla niin ennen tämä minulle hieman tuntemattomanpi lehti on tullut tutuksi ja sen irtonumeroitakin olen ostanut.

Miten on teidän mielestänne, onko lehden nettisivuilla mitään merkitystä ostohalukkuutenne kanssa?

Siis ET-lehden irtonuemroiden ostonko?
Muistan talvella ostaneeni yhden irtonumeron, siinä oli artikkeli Hannu Väisäsestä.
Selaan kirjakaupan lehtiosastolla muutamia lehtiä eli tarkistan sisällön. Jos kiinnostava juttu löytyy, ostan lehden (ellei ole turhan kallis). Yhtä artikkelia enempää kiinnostavaa luettavaa ei löydy yleensä/lehti. - tämä koskee useimpia aikakauslehtiä. Lehden/lehtien nettisivut eivät vaikuta irtonumeroiden ostoon.
Saila

Vierailija

Minulla mielikuvat vaikuttaa aika voimakkaasti. Jos lehden nettisivuilla tapella meuhkataan niin se tuo negatiivisen mielikuvan lehdestä. Saattaa jäädä irtonumero ostamatta.

Vierailija

Mökinmuori,kysyt,onko lehden nettisivuilla ollut merkitystä ostohalukkuuden kanssa?

Vastaan,ei minulle.Olen ollut jo vuosia ET-lehden tilaaja.Aiemmin tilasin sisareni kanssa ko.lehteä vuoronperään ja lainasimme lehteä toisillemme.Nyt olen viime vuosina ottanut aina pätkätilauksia,luettuani lehti menee 76-vuotiaalle sisarelleni ja sen jälkeen kiikutan ne miellyttävälle kotikampaajalleni muiden asiakkaiden luettavaksi.
Tilattuani määrätyn määrän lehtiä,saan kylkiäiseksi kovakantisen kalenterin.

Minusta ET-lehti on monipuolinen,asiallinen,aikaansa seuraava ja mielenkiintoinen lehti.

Hyvin vähän olen edes aiemmin käynyt näillä ET-lehden nettisivuilla.Nyt huomaan,miten monipuolista tarjontaa täällä on.

Vierailija

Lainaus:

Mökinmuori,kysyt,onko lehden nettisivuilla ollut merkitystä ostohalukkuuden kanssa?

Vastaan,ei minulle.Olen ollut jo vuosia ET-lehden tilaaja.Aiemmin tilasin sisareni kanssa ko.lehteä vuoronperään ja lainasimme lehteä toisillemme.Nyt olen viime vuosina ottanut aina pätkätilauksia,luettuani lehti menee 76-vuotiaalle sisarelleni ja sen jälkeen kiikutan ne miellyttävälle kotikampaajalleni muiden asiakkaiden luettavaksi.
Tilattuani määrätyn määrän lehtiä,saan kylkiäiseksi kovakantisen kalenterin.

Minusta ET-lehti on monipuolinen,asiallinen,aikaansa seuraava ja mielenkiintoinen lehti.

Hyvin vähän olen edes aiemmin käynyt näillä ET-lehden nettisivuilla.Nyt huomaan,miten monipuolista tarjontaa täällä on.

Senioreille eli eläkeikäisille meilestäni ihan nvyä lehti. Saa tietoa erilaisista itseään koskettavista aiheista.
En ole eläkeläinen ja luen muutamia lehtiä aktiivisesti. Onhan lehdissä nykyään myös hyviä tuotetietoja.
Painettu lehti ja nettiversio ovat kaksi eri asiaa.

Vierailija
mökinmuori

Eikö Matkaopas-Me Naiset-keskusteluihin pidä kirjautua nykyään? Se varmaan karkotti. Luin joskus sivuja, siellä toivoivat hartaasti kirjautumista, ja nyt kun se tuli (jos tuli) sielläkö ei ole ketään?

Vierailija

mökinmuori

Eikö Matkaopas-Me Naiset-keskusteluihin pidä kirjautua nykyään? Se varmaan karkotti. Luin joskus sivuja, siellä toivoivat hartaasti kirjautumista, ja nyt kun se tuli (jos tuli) sielläkö ei ole ketään?

Sama systeemi kuin täällä, joko kirjauduit tai et.
Eikös nämä ole saman kustantamon lehtiä?

Vierailija

Olen vuosia ollut ET-lehden tilaaja.Olen pitänyt lehdestä. Mukavia ja mielenkiintoisia kirjoituksia, ei mitään juoruja eikä muiden lehtien tyyliin julkkissivuja. Muutenkin siisti lehti. Sudokuja saisi olla muutama lisää ja nimenomaan vaikeammasta päästä. Kivoja käsityö- ja ruokaohjeita. Myös miehet löytävät lehdestä mielenkiintoista luettavaa. Ihan kiva ja asiallinen lehti.

NettiET om oma lukunsa. Siellä on mukavia asiallisia sivuja. Höyryn päästö sivut ovat täyttä roskaa ja ne on otettava sen mukaisesti tai jätettävä kokonaan lukematta. Ei kait kukaan niitä tosissaan voi ottaa.
gastella

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat