Mitä muita lehtiä luette?

Vierailija

Mitä muita varttuneen polven lehtiä luette mahdollisesti?
Minä tilasin kokeeksi Vivan, oli hyvä tarjous.
Olen kyllä pettynyt siihen, täytyy muistaa peruuttaa tilaus, ettei se jatku.
Eeva-lehteä tilaan silloin tällöin. Aiemmin se tuli ihan jatkuvana tilauksena mutta hinnat ovat mielestäni nouseet niin, että luen sen nykyään kirjastossa.

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Lainaus:

Eeva-lehteä tilaan silloin tällöin. Aiemmin se tuli ihan jatkuvana tilauksena mutta hinnat ovat mielestäni nouseet niin, että luen sen nykyään kirjastossa.

Olen ketjun aloittaja.
Täytyy lisätä:
mitä muita aikakauslehtiä luette?

Vierailija

Minä en oikein hahmota mitä nuo varttuneemman polven lehdet ovat ET lehden lisäksi.

Hyvä että ehdit lisäämään "lisäyksen"

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

Olen ketjun aloittaja.
Täytyy lisätä:
mitä muita aikakauslehtiä luette?

Kyllä kai sanomalehdet ovat nimenomaan varttuneemman väen yleisesti lukemia lehtiä, sivumennen sanoen. :)

Vierailija

Tulee ET-lehti ja harrastuksiin liittyviä lehtiä, mm. Kodin Pellervo, jonka katson olevan hyvä tieto lehti harrastuksilleni. Sanomalehdet luen netistä.
gastella

Vierailija

Viva-lehden tilasin määräajaksi. On varttuneiden lehti. Päätän tilauksen jakson lopussa. En lue ET-lehteä.

Vierailija

sanomalehdistä tilattuna tulee HS, netistä luen seuraavia:
Kaleva, Gotlands Allehanda, Hufvustadsbladet päivittäin,
muita satunnaisesti.
Kotiliesi tulee ilmaisena nyt vielä jonkin aikaa. Eeva tulee tilattuna ajoittain.

Vierailija

Jostain syystä luen mieluummin paperiversiota kaikissa lehdissä ja melkein laidasta laitaan monenlaisia lehtiä. Kirjastostahan noita löytyy jokaisen makuun, ei kaikkia tarvitse tilata itselleen. Netistäkin tulee joskus silmäiltyä jos löytyy mielenkiintoista luettavaa.

Vierailija

Olen tilannut määräaikasena lehtenä Kodin Pellervo - lehden. En raski laittaa niitä kierrätykseen vaan säilytän.

Vierailija

Vaan minullepa tulee tuo ylenkatsottu Seiska lehti.
Siinä on paras televisio-ohjelma sillä minä haluan katsoa telkkaohjelmat lehdestä.
Niin ja kyllä minä sen muutenkin ainakin läpi selaan.
Minua hieman ihmetyttää kun kukaan ei tunnusta sitä lukevansa mutta kuitenkin sillä on sangen iso levikki.

valmatar
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Satunnaisesti luen kirjastossa erilaisia lehtiä. Ystäviltäkin saan joskus lehtiä . . . mielenkiintoiset artikkelit luven niistä.
Tilattuna mulle on tullut jo vuosia APU-lehti, josta luen lähes kaiken ja tietysti se on hyvä, kun on TV-ohjelmat ! Myös ristikot tulee pohdittua aina !
- Muita lehtiä en ole enää tilannut. Ei sovi eläkeläisen kukkarolle.
- ET-lehdet olen säilyttänyt ja niihin voi palata kun siltä tuntuu.
- Nuo paikalliset ilmaisjakelun lehdet luen aina. Tietää tapahtumat, kuolleet ja syntyneet....
- - Liikaa on jo valikoimaa aikakauslehdissä, mielestäni.

Joskus ostan esim. käsityölehtiä, saadakseni ideoita . . mielummin teen käsitöitä, kuin että lukisin paljon. Radiota kuunnellen on silmät vapaat muuhun !

Vierailija

Sanomalehteä luen päivittäin,joitain ilmaisjakelulehtiä joskus selaan.Iiristä tulee tällähetkellä vielä muutama lehti,en jatka tilausta.Koirammelehti tulee jatkuvasti,Viherpihaa taitaa tulla vielä yksi lahjanumero.Yhteishyvää ja Pirkkaa tulee selattua läpi.Sähköyhtiöltä ja pankilta taitaa tulla lehti joita selaan.ET- lehteä pitää varmaan tilata taas pätkä,että saa sen punaisen kalenterin,johon tulee jotain muistiinpanoja tehtyä,niitä punaisia vuosikalentereita on jo vino pino.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat