Vahva nainen

Vierailija

Hei. Halusin kommentoida lehdessä nro 10 ollutta kirjoitus Lenita Airistosta. Hän on vahva ja energinen nainen häntä ei tunnu mikään asia painavan, ihailtavaa. Jospa jokainen arka ja ns. tavis saisi pienenkin osan sitä vahvuutta ja päättäväisyyttä mitä hänellä löytyy.
Aika harvalla tavallisella työssäkäyvällä esim. vaikka yksinhuoltajaäidillä on moisia valmiuksia itseään kohtaan. Joskin jokaisella naisella soisi olevan vahvan itsetunnon jottei maailman myrskyt jyräisi. Paljonhan meidän vahvuutemme riippuu elämän olosuhteista siis ihan lapsuudesta lähtien, toivon että naiset kunnioittaisivat itseään koska meidänlaisia yksilöitähän on vain yksi, siis minä itse. Onhan suomalainen nainen aika sitkeä kun hoitaa työt sekä kotona että työpaikalla, lisäksi lapset . Kyllä siinä saa olla hyvä aikatauluttaja jos meinaa ehtiä kauneushoitolaan, kampaajalle, lenkkeilemään, matkustelemaan ja rahaakaan aika harvalla on itseensä satsata. Kaikkea tätähän voi tehdä pienimuotoisesti, luonnon omilla aineilla kauneutta hoitamaan, helppo kampaus jota voi itse muunnella ja ainahan löytyy se aika lenkkeilyyn jos vaan ottaa sen itselleen. Kyllä kaikissa naisissa asuu pieni Lenita, arvostetaan itseämme ja tehdään elämästä elämän arvoista.

Nimimerkki Elämästä nauttiva Ritva

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat