Kysymys ylläpidolle viestien poistosta

Vierailija

Hyvä ylläpito,

Voisitteko ystävällisesti vastata yksinkertaiseen kysymykseen? Millä periaatteella te poistatte ihan asiallisiakin viestejä? Kuinka monen käyttäjien "asiaton viesti" -klikkauksen jälkeen poistatte automaattisesti jonkin viestin käyttämättä moderaattorin harkintaa siitä, oliko viesti oikeasti asiaton vai ei?

Ystävällisin terveisin

nimimerkki "ymmällään"

Sivut

Kommentit (66)

lumihuntu
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Voihan kirjoittaa uudelleen viestin jos se on niin tärkeä. Ehkä viestissäsi oli lainaus jonkin toisen viestistä, ja joku halusi tekstinsä pois ? Äärimmäisen harvoin ihan syyttä katoaa viestit, sen olen huomannut.

Vierailija

Lainaus:

Voihan kirjoittaa uudelleen viestin jos se on niin tärkeä. Ehkä viestissäsi oli lainaus jonkin toisen viestistä, ja joku halusi tekstinsä pois ? Äärimmäisen harvoin ihan syyttä katoaa viestit, sen olen huomannut.

Olen eri mieltä. Kun asiallinen viesti poistetaan syyttä, sitä et voi huomata, et voi muistaa niin tavallista viestiä. Varsinkin, jos itse kirjoittaja´palaa palstalle muutaman päivän jälkeen ja sitten vasta yrittää valittaa ylläpitoon.
Tuskin kukaan viestinsä tekstin takia valittaa, vaan huonosta kohtelusta.
Olen itse päätynyt ymmärtämään, että virheitä tapahtuu ja sanoisin, että ne on vain anteeksi annettava.
Niin kauan kun elämme, virheitä tapahtuu, milloin itselle, milloin lähimmäiselle.
En ole palstan aloittaja.

Vierailija

Sitähän aloittaja voi itse meittiä tykönään, mistä syystä viestinsä poistettiin.
Eilen huomasin täällä mielestäni epäasiallisen viestin ja pyysin poistoa. Oli tullut jo aikamoinen liuta kommentteja ketjuun, mutta ei kait tämä nyt mikään seksivalistuspalsta vaareille-mummoille ole sentään....

Vierailija

Kyllä epäasialliseen viestiin tulleet asiallisetkin kommentit pitää poistaa, ainakin jos on lainattu sitä johon vastaa.
Ja ilman lainaustahan viesti näyttäis oudolta jälkeen päin. Kukaan ei tiedä mihin se liittyy.

Vierailija

Jaaha! Ettekö todellakaan usko, että asiallinenkin viesti voidaan poistaa, ja silloin se on ollut vahinko.
Itse on kyllä tätä keskustelua jatkaisi, jos en olisi satavarma viestini asiattomasta poistosta.

Vierailija

Lainaus:

Kyllä epäasialliseen viestiin tulleet asiallisetkin kommentit pitää poistaa, ainakin jos on lainattu sitä johon vastaa.
Ja ilman lainaustahan viesti näyttäis oudolta jälkeen päin. Kukaan ei tiedä mihin se liittyy.

Koko ketju täytyy tietysti poistaa jos aloitus on jo epäasiallinen.

Vierailija

Lainaus:

Jaaha! Ettekö todellakaan usko, että asiallinenkin viesti voidaan poistaa, ja silloin se on ollut vahinko.
Itse on kyllä tätä keskustelua jatkaisi, jos en olisi satavarma viestini asiattomasta poistosta.

Niin, toitpa mieleeni erään nimmarin jostain muualta, satavarma, joskus voi viestit poistua. Ehkä joku on sen asiattomaksi nähnyt.

Vierailija

Minulle tulee tästä juuli nimmarista erään jo lopetetun keskustelupalstan lukuisat nimimerkit, kuten: valkoinen sulka, lasikissa, pihla0, pentti, tuuli, pinja, sielun sisko jne. Kyseinen henkilö näiden takana oli varsinainen satuilija. Suoltamansa tekstit olivat yleensä täyttä potaskaa. Ilmeisesti kyseinen henkilö on jonkin sortin psykopaatti ja henkisesti moniongelmainen. Esiintyi välillä miehenä, välillä naisena. Toisinaan raamatun säkeet sinkoilivat raivoisasti, toisinaan kiinnosti sudet. Oli erittäin aktiivinen palstakyttä. Poistatti kaikki tekstit, jotka syystä tai toisesta eivät häntä miellyttäneet. Olisiko sama tauti puhjennut nettiET:ssä ja olisiko taustalla sama henkilö? Moderoinnissa nyt tarkkana. Pian on tämäkin palsta tuhottu, jos ko. tyyppi saa tahtonsa läpi! :((

Vierailija

Tuo mainitsemasi multinikki on varmasti jonain hahmona täällä jollain sivulla mutta juuli ei ole hän. Juuli on voimakas ja omanlaisensa persoona muttei ole se joksi arvailet. Olen samassa ketjussa hollin aikaa kirjoitellut, ei harrasta semmoista kyttäilypoistoa yms. kuin se siellä lopetetulla palstalla.

Vierailija

Niin siis vilkaisepa vaikka Murteet-ketjua, siellä tämä taiteellinen ja sanaileva juuli on paljon kirjoittanut. Se psykopaatti sieltä toiselta edesmenneeltä foorumilta ei yltäisi samaan tarinointiin.

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

Niin, toitpa mieleeni erään nimmarin jostain muualta, satavarma, joskus voi viestit poistua. Ehkä joku on sen asiattomaksi nähnyt.

Ei ole nimimerkkini satavarma, olisi vastakohta perusluonteelleni. Mutta on asioita, joista voin olla satavarma.
Jos ylläpito olisi vastannut minulle, ettei virheitä heille voi tulla, olisi jäljellä enää tuo viestisi viimeinen lause.
Silloin peräisin ylläpidolta erityisen suurta huolellisuutta viestien poistossa, poistopyyntöjen määrä ei saa ratkaista asiaa.
Asia pitää tutkia, onko mitään asiallista aihetta poistaa viesti.
Nyt kai sain sanotuksi sen kaiken, mitä aiheettomien viestien poistoasiaan liittyy.
Olen valittanut ylläpitoon ja saanut vastauksen ja siihen olen tyytynyt(sinnikkäästi:on tyytyminen).
Näin tänään!
Huomenna aloitetaan juhannuksen vietto, eikä sitten enää ole asiaa, siis tälle palstalle. Toivottavasti ei :-) !
Hyvää Juhannusta palstan aloittajalle ja teille muille mukana olleille.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat