Mihin lemmikit matkan ajaksi

Seuraa 
Liittynyt19.8.2015

Hei
Oletteko sijoittaneet koirianne matkan ajaksi koirahoitoloihin? Mihin pieneläimet, mm. marsut? Mitkä ovat kokemuksenne?
Itse olen joskus tarjoutunut ottamaan toisen koiran loman ajaksi hoitooni, mutta nyt on tilanne se, että omat eläimeni tarvitsevat hoitoa lomani ajaksi.
Tuttavillani on jo niin paljon itsellään hoidokkeja, ettei heitä voi sen vuoksi ajatella.

Kommentit (6)

Vierailija

Itselläni on ollut hyvä tilanne sen vuoksi, että olen aina saanut apua naapureilta tai tyttäriltä. En anna lemmikkejäni kenelle tahansa, vaan hoitaja pitää olla tosi luotettava. Onnekseni olen saanut ihania naapureita. Minulla on ollut koira joskus 4h-kerhon jäsenellä hoidossa ja hyvin oli sielläkin hoidettu eikä ollut kallista. Kaupoissa näkee joskus jos minkinlaista ilmoitusta, mutta kaikkiin ei kannata luottaa. Eläimistä täytyy tietää miten niitä hoidetaan. Jotkut hakevat tällaista "työtä" taskurahan toivossa, mutta huonojakin tapauksia olen kuullut. Aina kannattaa ottaa selvää, mihin lemmikkinsä jättää. Toivottavasti löydät luotettavan ihmisen.

Vierailija

Minulla myös tämä ongelma, tarvitsisin aina silloin tällöin seuraa koiralleni, esim. viikonlopuksi tai pidemmän työvuoron sattuessa. Koira haluaisi toisen koiran seuraksi, tottunut myös kissoihin, ja on hyvä lenkkeilykaveri. Tampereen seudulta. Voisin kuljettaa koiran.

Vierailija

Lainaus:

Rankkureiden numeroita löytyy netistäkin.

Mitähän tämäkin kommentti mahtaa tarkoittaa?
Eihän täällä kukaan rankkuria etsi, vaan hyvää hoitopaikkaa
lemmikkieläimille...

Vierailija

Lainaus:

Rankkureiden numeroita löytyy netistäkin.

Kiitti vinkistä Saisko vielä tietää miltä sivulta tai millä nimellä löytyvät.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat