Vihannesten pilkkominen

Vierailija

Hei, onko kukaan teistä tämän palstan lukijoista tullut hankkineeksi ostosruudusta tätä "ihmepilkkoja Nicer Diser Plussaa" ? Jos, niin onko hintansa väärti, kannattaako hankkia?

Kommentit (2)

Vierailija

Minulla on kummatkin, pienempi Nicer Diser. Olen siis yksineläjä ja tämä on aivan ihana. Olen aina inhonut vihannesten, juuresten, hedelmien, juustojen pilkkoamista. Aikaa menee tuhottomasti. Niser Diserin kanssa se on hetki. Salaatti valmistuu tuossa tuokiossa ja sen voi jättää astiaan, itse yleensä siirrän toiseen kannelliseen lasiastiaan. On todella kätevä.
Suurempaa käytän, kun pilkon omenia ja päärynöitä jne pakastamiseen. Lisään vain maustetun liemen ja pakkaseen.Yleensä säilöntään on hyvä. Jouluna olen pilkonnut esim. lantut. Lanttu on aika tiivis, joten ensin on viipaloita siivut ohueiksi. Olen äärettömän hidas veitsellä pilkkomiseen, tällä kaikki menee hetkessä.

Jokainen tietysti itse arvio hintaa ja käyttöä. Olen vegetaristi, joten minulle ihan ok laite. Olen myös joululahjaksi antanut kummallekin lasteni perheeseen Niser Diserin ja ovat olleet tyytyväisiä siihen.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat