Mistä matkaseuraa mummelille?

Vierailija

Hei, osaatteko antaa vinkkejä mistä löytyisi hyviä ryhmämatkoja, joille 75 v yksinäinen mummeli voisi osallistua ja samalla tutustua uusiin ihmisiin?

Kommentit (5)

Vierailija

Lukijamatkat ja eri eläkeläisjärjestöt tekevät matkoja lähelle ja kauas. Kannattaa googlettaa niin ehkäpä sopivia löytyy.

Vierailija

Riippuu paljon siitä missä päin asut.
Eteläisessä Suomessa on ainakin joissain kaupungeissa eläkeläisseuroilla matkakerhoja. Googlella kannattaa tehdä hakuja.
Myös eläkeläisseuroista kannattaa ottaa selvää.

Vierailija

Minä olen jo kolmas henkilö joka näitä eläkeläisyhdistyksiä suosittelee.
Olen ollut lennolla jossa yli puolet matkustajista olivat eläkeläisiä.
Kertoivat olevansa eläkeliiton matkalla kohteena Niilinristeily.
Eläkeläisiä ympäri suomen, pariskuntia, yksinäisiä naisia ja näyttipä joukossa olevan muutama yksinäinen mieskin.
Kovin olivat puheliaita ja iloisia,kyllä siitä joukosta luulisi seuraa löytyvän.

Vierailija

Olen yksin matkustava muori 66v. Kylpylämatkalla Virossa käyn 2-3 kertaa vuodessa.Viimeksi juhannuksena Pyhäjärvellä. Kotimaan ja Balttian 3-4 pv:n kiertomatkoilla saa uusia elämyksiä, eivätkä ole liian rasittavia. Monille kylpylä/kiertomatkoille on liityntäkuljetukset eri puolelta Suomea. Helppoa ja vaivatonta.

Vierailija

Hei 75v mummeli, ei hätää, tarvitaan vain rohkeutta kertoa matkakaverin tarpeesta avoimesti. Lisää tälle palstalle nimimerkkisi, kotipaikka ja tiedot itsestäsi: poltatko tupakkaa, juotko viinaa paljon. usein viini-ja olut ei haittaa, olnko hyvästi huumorintajua, rupatteletko outojen kanssa kivasti, ethän suutu helposti, mikä on liikkumisen taso, jaksatko kävellä, kuorsaatko yhteisessä huoneessa.
Eipä paljoa muuta: jo se, että tulit tälle palstalle kertoi, että olet estoton iloinen nainen, jolla on ikää kuten minullakin.
Tärkeintä on kertoa kotipaikka, että niitä samanhenkisiä löytyisi paremmin. Tervetuloa iloisten ikäihmisten retkille ulko- ja kotimailla.
Mummu, mutta farkuissa ja iloisesti

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat