Runo: Onko oikeaa rakkautta olemassakaan

Kommentit (3)

Vierailija

Hyvin mietitty ja tuumailtu tuo runosi. Itse koen ja saan rakkautta mieheltäni.Tietty lapsilta ja lapsenlapsilta. Mutta juuri rakkaus kahden ihmisen on elämisen arvoista sen ilot ja surutkin. oikea rakkaus kantaa läpi onnen ja surun kyynelten. Se on luottamusta ja anteeksiantoa toisen kunnioittamista ja huomioimista. Katkeruus ja Itsekkyys on siitä kaukana oltava se pilaa hyvän kasvualustan

Hiljainen kuiskaaja
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Meillä on sitten saman kaltainen tapa ajatella rakkaudesta perheestä ja kaikista läheisistämme.
On hienoa löytää muitakin ihmisiä jotka ajattelevat samalla tavoin

Vierailija

Tässä vieläkin näitä aikaisenpia runoja olen lueskellut, kun aikaa on ollut syventyä kunnolla. MInäkin saman miehen kanssa 35 v aviossa oltu. Aina on luotettu toisiimme ja meille uskollisuus on ollut kaiken perusta. Tietysti kunnioitus, rakkaus ja ystävyys. Ja vaikka itse uskova ja toinen ei, niin ei ole haitannut meidän liittoamme. Taitaa sen viinan puolelle enemmä mennä vaan pärjätty on niissäkin ongelmissa. Niissä suruissa nämä runot ovat mieltäni lohduttaneet ja tietty lapset ja ystävät Nythän tuo mies jo vanhentunut ei jaksa enää niinkuin ennen. Muutenkin iän mukana äkkipikaisuuskin lauhtunut. En ole koskaan ollut pitkävihainen enkä menneitä jauhanut kun se ei mitään auta päinvastoin haittaa tekee Kuitenkin huomaan itsenikin kasvaneen parenpaan suuntaan rauhallisuus ja luottavaisuus tulevaisuuteen ja että kaikki asiat ratkeaa aikanaan, kun niitten aika on.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat