Runo: Suuret sanat

Kommentit (8)

Vierailija

Taas joku narsisti tykkäillyt omasta runostaan. :D Ei tääl mitää 66 henkilö per runo koskaan äänestä. Mutta kai se herkkä runosielu saa kohotusta kun edes itse ääneestää runoaan.

Vierailija

Lainaus:

Taas joku narsisti tykkäillyt omasta runostaan. :D Ei tääl mitää 66 henkilö per runo koskaan äänestä. Mutta kai se herkkä runosielu saa kohotusta kun edes itse ääneestää runoaan.

Iljetyksille on oma palsta, mene sinne, sovit muiden niljetysten joukkoon mielipiteinesi.

valone
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Lainaus:

Mun pakkaus

Mun ystävä on
ihana pakkaus,
kun jäätää päätä
sydäntä
ystävä tahkoo
lämpöä
ei vaadi ei pakota
vaan rakastaa
omasta tahdosta

On mulla myös
vihamiehiä
jotka ei mulle
hyvää tahdo
puolella sanalla

Mutt mä sille
kintaalla viittaan
en anna kuin
tään ajatuksen
jonka
rustaan iloksensa
annan et oppis
itseänsä tuntemaa
sanojaan mittaamaan

Vierailija

No mutta eihän tämä ole mikään runopalsta, jospa veisit runosi oikeaan paikkaan.

Vierailija

Lainaus:

No mutta eihän tämä ole mikään runopalsta, jospa veisit runosi oikeaan paikkaan.

Vien runoni ja mielipjteeni ihan sinne minne huvittaa, eikä sinun komentosi saa minua mieltäni vaihtamaan. Se on se moderaattori joka sen ratkaisee et sinä. hhehee, hehee!

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

Vien runoni ja mielipjteeni ihan sinne minne huvittaa, eikä sinun komentosi saa minua mieltäni vaihtamaan. Se on se moderaattori joka sen ratkaisee et sinä. hhehee, hehee!

Oi korkea Runon Jumalatar, näytä kuinka viet hymyillentuollaiset sovittelevat säkeesi termopakkauksessa pe...een reikääsi. Runoilla runoSuomi on rakennettu!

Vierailija

Hei kamoon pliis, piis and laav and rokkn roll! Kiva runo se on. On se vaa nii siistii, kun täällä on oikeita taitelijoitakin, kiitos kivoista runoista ja tänk juu! Anna kaikkien kukkien kukkia ja nauti tuoksusta!

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

Lainaus:

Oi korkea Runon Jumalatar, näytä kuinka viet hymyillentuollaiset sovittelevat säkeesi termopakkauksessa pe...een reikääsi. Runoilla runoSuomi on rakennettu!

Tosikot torvea te soittakaa,
torvi se on joka äänen kantaa

SäeSäätila on säällä rakennettu,
armaani ennustajaEppu!

Puolisoksi Jumalattaren
sut nimitän tuon mansen
valtiattaren jol reijät
kiiltää posliinin valkeana
sinne sovittaako törkyä,
pois se meistä torven soittajista
vain valelemme hunajalla
kielen kuin mielen...