Tangomarkkinoiden kilpailijat

Vierailija

Pitäisi jo vähitellen panna raja sille, kuinka monta kertaa kilpailuun voi osallistua. Tuntuu ihan tyhmältä, kun osa porukasta roikkuu vuodesta toiseen mukana. Tietysti voidaan sanoa, että osallistutaanhan urheilukilpailuihinkin aina uudelleen, mutta tällainen viihteellinen kilpailu voisi ottaa elävämmän muodon. Olisi paljon hauskempi seurata uusia tulokkaita eikä samoja naamoja uudelleen ja uudelleen.

Toinen juttu on sitten nämä tangosovitukset, jotka eivät kuulosta ollenkaan tangolta. Voisihan siellä olla eri esityksiä näitä epätangoja haluaville.

Kuulin muuten Seinäjoelta sellaistakin, että tangovieraat jättävävät jälkeensä paljon pahempaa siivoa kuin konsanaan rock-festareilla kävijät. Näin ainakin vielä joitakin vuosia sitten. Ehkä väki on jo parantanut tapansa.

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Lainaus:

Pitäisi jo vähitellen panna raja sille, kuinka monta kertaa kilpailuun voi osallistua. Tuntuu ihan tyhmältä, kun osa porukasta roikkuu vuodesta toiseen mukana. Tietysti voidaan sanoa, että osallistutaanhan urheilukilpailuihinkin aina uudelleen, mutta tällainen viihteellinen kilpailu voisi ottaa elävämmän muodon. Olisi paljon hauskempi seurata uusia tulokkaita eikä samoja naamoja uudelleen ja uudelleen.

Toinen juttu on sitten nämä tangosovitukset, jotka eivät kuulosta ollenkaan tangolta. Voisihan siellä olla eri esityksiä näitä epätangoja haluaville.

Kuulin muuten Seinäjoelta sellaistakin, että tangovieraat jättävävät jälkeensä paljon pahempaa siivoa kuin konsanaan rock-festareilla kävijät. Näin ainakiNon vielä joitakin vuosia sitten. Ehkä väki on jo parantanut tapansa.

No voi ei, taasko tuo humppaamienn alkaa!
Ajetaan paikkakunnan ohi ensi viikolla, saa nähdä mitä kautta täytyy kiertää ettei jää h...laisten jalkoihin.
Hirveää juominkia ja muuta siihen liittyvää tuokin tapahtuma sisällään pitää.... ei kiinnosta pätkääkään.
Se miksei tule uusia kilpailijoita, kertoo jotain eli taitaa festarit olla kuolemassa pikkuhiljaa.

Vierailija

Ylättävän harva kuninkaallinen on ns. "jäänyt pinnalle" kruunauksen jälkeen. Oma mielenkiinto on hiipunut jo aikoja sitten. Kertaakaan en ole lähtenyt paikan päälle [ => = mutu tuntumaa :) ], mutta siellä käyneiden kuulumisetkaan eivät ole kannustaneetkaan paikalle vaivautumista. Tallentava digiboksi on kätevä väline seurata menoa. Nopealla toistolla voi kätevästi ohittaa tylsät jaarittelut ja kipaleet.
Jos nyt oikein muistan, niin Sillanpääkin kolmesti yritti ennen lopullista läpilyöntiä, joten osallistumiskertojen rajoituskin on vähän sitä ja tätä. Jaska Mäkysestä taas vois sanoa, että hän saavutti varsinaisen "työvoiton" kuninkuudellaan. Liekö valittu "armosta, säälistä vai jotta päästäisiin eroon :)" - tiedä häntä - siitäkin huolimatta pidän hänen tulkinnoistaan.

Vierailija

Matti Korkialalla aivan mahtavan kaunis ja upea ääni vielä niin korkealle ääntä riittää jotenkin niin helposti laulelee, vaikka laulut taitoa vaativat ja paljon harjoitusta, vaan kun sen hallitsee ja osaa. Hienosti hän tulkitsee Vanhavirsi Taalainmaalta, Soi kunniaksi luojan , suojelusenkeli ja päivä vain ja hetki kerrallansa kappaleet. Niitä tässä nyt olen kesä iltoina kuunnellut. Uidaan ja herkutellaan kesän sadosta t. mummo

Vierailija

Niin tuo Korkiala oli 1997 voittaja. kyllä on hyvä asia kun valitaan kaiksi voittajaa. naisella ja miehellä on jo sellainen ero lauluäänissä ja ehkä esiintymimisessäkin . Onhan niitä muitakin hyviä laulajia ollut. Leif Lindeman on yksi suosikkini tässä kissa. Hyvin laulaa, on valoisa ja herkkä esiintyjä otta yleisön huomioon. Ja usko vielä positiivinen asia t. mummo

Vierailija

Katoin tv stä viime tiistaina v2012 4 parasta ja oli todella upeeta ja täytyy sanoa että Janus Hanski lyöö laudalta tango Humiko laululla Reijo Taipaleen,sattumalta kuulin peräkkäisinä päivinä kummankin laulamana jaJanuskin laulu soii korvissa olen kyllä kuunnellut nyt netin kautta .Samoin kappale Mä annan sun pois huh miten laulo tyttö en muista laulajaa.

Vierailija

Laura Närhi laulaa tuon kappaleen. Häneltä on myös Jos mä annan sut poia. Elokuvasta Vuosaari tunnusmusiikki on hänen laulama. Hetken tie on kevyt, todella kaunis laulu. Erini ja Laura yhdessä laulaa Siskoni mun kesät. mummo

Vierailija

Mä annan sut pois tiedän että Laura Närhi laulaa alkuperäisen sovituksen mut se oli sovitéttu tangoksi,yle areenasta voi vielä kuunnella finaalin viimevuodelta.Toiset tykkää tangosta ja hyvä että jotku pysyy pinnassa samoin kaustisen festarit. Nuoret vanhat rokkaa,nautitaan kaikki oman maun mukaan.

Vierailija

Hienoa Heidi Pakarinen voitti tangokuningatar tittelin Ehdottomsti paras laulaja olikin. Kaunis ääni ja monipuolinen esiintyjä Taitavasti tulkitsi tuon Mä annan sut pois kappaleen. Heidi on asiallinen ja järkevän oloinen varmasti kunnialla työnsä hoitaa. Kuitenkin myös taiteilian herkkyys ja sydämellinen ystävällisyys Eli parhaimmat onnitteluni !

Vierailija

Lainaus:

Kun vain Bablo ei voittaisi! Inhoan raspikurkkulaulua.

No eihän tuo näkyny pääsevän jatkoonkaan, mutta kyllä hän esitti mielenkiintosella tavalla !

Vierailija

Onneks Bablosta ei ainakaan tangokunkkua tule. Luulen, että Leif voittaa iloisella olemuksellaan. Tai tuomareistahan se nyt riippuu.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat