Soveliasta?

Vierailija

Sana on vapaa! Mutta onko soveliasta kiusanteko, ylläpitoa ja meitä kirjoittajia kohtaan?
Todella huonotapaista sinulta, kuka sitten oletkin, joka suollat noita epäsopivia tekstejä aloituksiin.
Matalaotsaista aikuisen hevosenleikkiä. Hyi sinua, häpeä!

Kommentit (10)

Vierailija

Lainaus:

Sana on vapaa! Mutta onko soveliasta kiusanteko, ylläpitoa ja meitä kirjoittajia kohtaan?
Todella huonotapaista sinulta, kuka sitten oletkin, joka suollat noita epäsopivia tekstejä aloituksiin.

Terapian tarpeessa taidat olla itsekin. Terve ihminen ei tuolla tavalla riehaannu ja menetä malttiaan. Itsekontrolli on ottanut sinusta liian lujan otteen, jos et uskalla itse heittäytyä ilkikuriseksi. Entisaikaan sellaisiksi kasvatettiin Koivuniemen herralla ja nahkaremmillä sekä käyttämällä pyhäkoulussa. Eihän meistä kukaan enää halua olla sellainen. Ethän sinäkään, ethän?

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

Terapian tarpeessa taidat olla itsekin. Terve ihminen ei tuolla tavalla riehaannu ja menetä malttiaan. Itsekontrolli on ottanut sinusta liian lujan otteen, jos et uskalla itse heittäytyä ilkikuriseksi. Entisaikaan sellaisiksi kasvatettiin Koivuniemen herralla ja nahkaremmillä sekä käyttämällä pyhäkoulussa. Eihän meistä kukaan enää halua olla sellainen. Ethän sinäkään, ethän?

En menetä malttiani, mutta joku roti se sinunkin tyylliisi pitäisi tulla.
Kiusaajan sanoille en anna mitään arvoa!
Mutta älä kiusaa kanssamatkaajiasi.
Jos pyllistät tännepäin voin antaa koivuniemen herra persposkillesi, sitä kait odotatkin.

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

Lainaus:

En menetä malttiani, mutta joku roti se sinunkin tyylliisi pitäisi tulla.
Kiusaajan sanoille en anna mitään arvoa!
Mutta älä kiusaa kanssamatkaajiasi.
Jos pyllistät tännepäin voin antaa koivuniemen herra persposkillesi, sitä kait odotatkin.

Rotia ja koivuniemeä. Ennen sellausta kutsuttiin kasvatukseks. Nykyisin se tulkitaan arkipäivän fasismiksi. Ja sitähän se onkin, vaikka asianomaiset eivät itseään ymmärrä.

Vierailija

Ennen kasvatettiin ihmiset häpeämään kaikkea mahdollista, ja remmiä sai, jos teki jotakin vähänkään epäsopivaa... Onneksi ne ajat ovat ohi - vai ovatko??

Vierailija

Lainaus:

Ennen kasvatettiin ihmiset häpeämään kaikkea mahdollista, ja remmiä sai, jos teki jotakin vähänkään epäsopivaa... Onneksi ne ajat ovat ohi - vai ovatko??

Maailma antaa meille henkisiä remmejä jatkuvasti, kun siinä kilpajuoksussa pysyy, ei pääse itsetunto laskemaan.

Vierailija

En tiijä ketä nuo kaikki eelliset kirjotukset koskee mutta aikamoinen ryöppyhän näkkyy olevan.

Mulla olis nyt kuitenkii semmonen mielen piällä jotta johan on tuas Murteisiin kamala kirjotus laitettu. Eiks oo mittään väliä mitä sinne suoltaa. Murteella tai ei, mutta eiks oo tavallisia kuulumisia tahi valosampia mietteitä ihmisen mielessä keskellä kessää ?

Vierailija

Lainaus:
Nykyvanhuksilta tuntuu kadonneen huumorintaju.Suvaitsevattomuus ja vanhakantaisuus rehottaa.

En tiijä ketä nuo kaikki eelliset kirjotukset koskee mutta aikamoinen ryöppyhän näkkyy olevan.

Mulla olis nyt kuitenkii semmonen mielen piällä jotta johan on tuas Murteisiin kamala kirjotus laitettu. Eiks oo mittään väliä mitä sinne suoltaa. Murteella tai ei, mutta eiks oo tavallisia kuulumisia tahi valosampia mietteitä ihmisen mielessä keskellä kessää ?

Vierailija

Lainaus:
Anonyymi 09.07.2013 11:37

Piti ihan käydä lukemassa tuo mainitsemasi juttu, ei kyllä olisi millään jaksanut
koko tarinaa lukea, mutta nyt kuitenkin tiedän mitä tarkoitat.

Sehän on sitä taattua "no niin" laatua. Hyppikäämme iloisesti yli :-)

Vierailija

Sitähän en tarkottanu että sormella osottelemmaan alkaisin tahi nimeltä julistaa jos 12.01 niin luulit. Tulipa vaan niin ahdistunut tunne siitä minkä luvin että jonnekin halusin siitä jotain sanoa.
Niin ja tiijoks vaan että en oo nykyvanhus kun en vanhus oo ollenkaan. Tavan normien mukkaan laskettuna oon vanhus n.15-20v kuluttua. Murreharrastus tai murrepalstalle osallistuminen kiinnostaa työikäisiäkin. Itse asiassa toivosin että Työväenopistossa olis murreharrastajille jotain joskus, semmoiseenkin olis kiva mennä mukaan.

12.30 juu annetaan olla ja mennä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat