Minkäikäisille ET-keskustelut sopii ?

Vierailija

Olen jonkin aikaa seurannut ET-keskustelupalstaa ja osallistunutkin joihinkin keskusteluketjuihin. Olen pannut merkille, että kirjoittajat ovat enimmäkseen eläkeikäisiä, mutta toisinaan kirjoittaessa tuntuu, että ikäerot hälvenee ja jutut luistaa.
Joskus kun jotain tulee nykyvanhuksista puheeksi, silloin havahdun, että en kuulu vielä siihen ryhmään pitkään aikaan. Olen aikuinen, yli 5kymppinen, enkä viihdy ihan nuorten keskustelupaikoilla, joten olen löytänyt tieni tänne, vaikka ihna täsmälleen en kai tännekään kuulu.
Monelle ikäiselleni ystävälle tulee ET-lehti tilattuna. Heidän mielestään lehti sisältää paljon semmoista kiintoisaa luettavaa, joka sopii jo nyt elämäntilanteeseen.
Eihän tässä enää nuorruta, mutta kun ei ihan vielä olla mummoja eikä pappoja, vaikka sehän ei ikää kysy milloin mummoksi ja papaksi kirjaimellisesti tullaan.
Kiinnostaisi kuulla onko joku muukin alle eläkeikäinen kirjoittaja, joka viihtyy täällä aikuisten parissa?
Mielletäänkö ET netissä ja lehtenä vain eläkeikäisille suunnatuksi ?

Kommentit (7)

Vierailija

Luulisin että ET-keskustelut on tarkoitettu kaikenikäisille, mutta mitä olen täällä lueskellut niin eiköhän enemmistö ole meitä senioreita. En voisi kuvitella että oma tyttäreni 50v kirjoittelisi täällä, mutta itsekullakin on omat kiinnostuksen kohteet.

Vierailija

Kaikille, kenelle vaan. Riippuu siitä mikä kiinnostaa. Ei voi asettaa mitään ikärajaa. Niinhän sitä oikeassa elämässäkin keskustellaan kaiken ikäisten kanssa.

Vierailija

Juuri näin !
Mielestäni voi hyvin ajatella että +50-vuotiaat lukevat esim.Et-lehteä ja vaikkapa kirjoittavat tänne. Onhan täällä kotiin ja ihmissuhteisiin liittyviä ihan kivoja aiheita ja käsityö, puutarha- ym.-harrasteaiheita.

Se on paljolti ihmisestä kiinni, mitkä asiat kiinnostaa. Minulla on ystäviä, jotka ovat eläkkeellä olevia mummoja ja parhaat leivontaideat ja useat elämänviisaudet juuri heiltä olen saanut. Mielestäni monenikäiset ystävät ovat rikkaus.
En siis rajaisi tätä palstakirjoitteluakaan ikärajalla.

Vierailija

Lainaus:

Luulisin että ET-keskustelut on tarkoitettu kaikenikäisille, mutta mitä olen täällä lueskellut niin eiköhän enemmistö ole meitä senioreita. En voisi kuvitella että oma tyttäreni 50v kirjoittelisi täällä, mutta itsekullakin on omat kiinnostuksen kohteet.

Koetko niin huonoksi tänne kirjoittelun että et tyttäresi voisi kuvitella tänne kirjoittavan ?
Vaiko ajatteletko että tänne ei "alaikäiset" tule sähläämään ?

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

Koetko niin huonoksi tänne kirjoittelun että et tyttäresi voisi kuvitella tänne kirjoittavan ?
Vaiko ajatteletko että tänne ei "alaikäiset" tule sähläämään ?

En missään tapauksessa koe huonoksi tänne kirjoittelua, olkoon henkilö minkä ikäinen tahansa. Mutta nykyajan 50 vuotiaat ovat niin kiireisiä jo työelämässä ja monenlaisten harrastusten parissa, ehkäpä ET-lehti kiinnostaa varmaankin myöhemmin eläkepäivinä, tai mistä sen tietää. ;--DD

lumihuntu
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

20.55 eivät ihan kaikki ole yhtä kiireisiä. Riippuu asuinpaikasta, työtehtävistä, ihmisestä itsestään ym. Elämää on kehä3:n ulkopuolellakin, niinkuin kulunut sanonta kuuluu.
Eihän toki täällä joudakaan alituiseen olemaan, mutta silloin kun sattuu aikaa ja kirjoitushalukkuutta olemaan. Ei tämä huono vaihtoehto ole, jos vertaa muihin vastaaviin. Kaikkihan eivät esim.halua olla facebookissakaan.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat